Често пътувам със самолет, но винаги ме е страх много. Ако ми се беше случило на мен, щях да напълня гащите .
Сегашният АЕРОФЛОТ се състой от " БОИНГ " ...и " Ербъс " . Тяхните " ЛЕТЯЩИ МОСКВИЧИ " само по вътрешните линий ! ...Наскоро един техен " СУ-СУПЕРДЖЕТ " се разби на летището...а тои е СБИРЩИНА от западни самолети ....но правен от ПИЯНИ РАШКИ !!!
Ту-154 не съществува вече, дори руснаците не го ползват. А относно, колко е самолет, от руската уикипедия: от произведени 1026 броя, 71 са паднали.
"Притеснихме се за децата си, защото те не бяха с нас" е най-*** възможно изказване. Вероятно са имали друго в предвид но звучи ужасно. Добре, че всички са живи и здрави, това е най-важното.
До до 43 от до 34А ти, май скоро си излязъл от кошарата на Козия рог. Я по-добре изнеси юргана на слънце, да се разбягат бълхите, измий си ушите, и не говори на цивилизационни теми.
До АнонименАко ще се правят анализи от кварталното кафене, нека и аз да кажа: има два самолета, които са класа. Единия е Ту 154. Другия е Ербъс 310. Това е. Който е летял е летял. А който пита имат ли руснаците изобщо самолети, да. Ама когато имаш птичи кръгозор, питаш и къде е луната и никой не учудва.
Е, да де. Аз това съм написал - СССР.Кой какво направил, вече не е ясно, но добре че по времето на комунизма са били прибалтийските държави и близостта с държави, като Полша, Чехословакия, ГДР, че да се култивират малко руснаците. До тогава е било основно деревня плюс ЧК-ски репресии. А що са отнася до техниката им, особено цивилната, всичко читаво се базира на нещо копирано или в краен случай купено.
Ха, спрете съ, бе, "тинейджъри"!Нито на американците, нито на руснаците им пука за вашето "мнение".Технически проблем по време на полет.Може да сле случи със всеки модел самолет.Причината може и трябва да се търси в техническата подръжка на самолета.При "желание" може да се открие кой от техническия персонал или технически ръководител носи отговорност.Важното е че пътниците и пилотите са живи, както и хората на земята.
Абе за да се приземи в такова състоние си е добра конструкция, значи е мислена машина... каквито и да ги ръсите.Не е правена понеделнишки!
До до 34Във всеки случай не е украински, а е съветски. Крилата се произвеждат в Ташкент, шасито в Нижни Новгород и т.н. и т.н.
Както споменаха по-долу, за да пренасяш толкова големи товари по въздух, трябва да си на голям зор и да те притиска времето. Т.е. да решиш от днес за утре транспорт от А до Б свръхтоварНормално, транспорта на свръхголеми товари сам по себе си е отделен проект и всичко се планира предварително. Включително и времето, а да не говорим за бюджета. А за Ан225 това означава полет от точка Х до А празен. После от А до Б с твоя товар. Накрая от Б до У пак празен, щото просто няма с какво да го напълнят
Имат Антонов Ан, който е най-големия товарен самолет в света, американците още не са измислили такова чудо :) Специално за танкове и самолети рашките ги бива в това :))-------Айде стига вече с тапотиите русофилски. Има направени две бройки от Ан-225, единият е дълбоко консервиран за резерв, че няма работа за него. Най-големият товарен е С-5 Галакси. В отговор на него руснаците правят Ан-124 Руслан. Надолу са С-17 Глоубмастър и С-130 Херкулес - несравнимо по-добри от руските си аналози.
Големия 225 е създаден специално за совалката Буран,в документалния филм за за 225 американците си признават че просто не им трябва толкова голям самолет ,747 превозва успешно Дискавъри.
истината е че самолетите на Боинг са добри до 2008-а година, след това качеството намалява, оаутсорсват се части, сглобяването на самоелите се прехвърля в северна Каролина мисля че беше където синдикатите почти ги няма и заплащането е много минимално, има документален филм в тубата на АлДжазира, влизат в едното от халетата където се правят 737 Макс със скрита камера, хората пушат там цигари и дори марихуана можеше да си намериш, работници които са работели в Макдоналдс сглобяват там самолети ...
До Анонимен 35Ако визираш Сухой Суперджет то там краха е катастрофален. Успяха да продадат по няколко бройки на една Мексиканска и една ирландска компания. И двете фалираха.
Краварския ръждилник се разпада във въздуха, хахаха. Не им върви със трите седмици и това е...
До 36Да по времето на СССР, сега че завода е бил в Украйна не значи че е украински, виждаме ги колко им е акъла :)) Иначе могат да правят бойни самолети - Су, МИГ и т.н....просто отбелязвам не съм русофил :))
АН-а го стопанисват един от личните врагове на руснаците - Украйна, т не е много руски. По-скоро СССР. То така ако разсъждаваш, може да припознаеш, че всичко е руско. Включително и нещата, правени навремето в НРБ
Това по-скоро ми прилича на проблем с поддръжката и на 2ро място проблем с двигателя. Доколкото знам Боинг не правят двигатели. Доставят им ги, я РР, а ПУ.А руснаците правят ли изобщо пътнически самолети, освен малкия СУ 100, който се конкурира с Ембраери и Фокери?
До Анонимен 31Имат Антонов Ан, който е най-големия товарен самолет в света, американците още не са измислили такова чудо :) Специално за танкове и самолети рашките ги бива в това :))
От първо лице: Как регираха пътниците на повредата в полет 328 над Денвър?