47

откровен

преди 3 години

Често пътувам със самолет, но винаги ме е страх много. Ако ми се беше случило на мен, щях да напълня гащите .

46

ЦРУ

преди 3 години

Сегашният АЕРОФЛОТ се състой от " БОИНГ " ...и " Ербъс " . Тяхните " ЛЕТЯЩИ МОСКВИЧИ " само по вътрешните линий ! ...Наскоро един техен " СУ-СУПЕРДЖЕТ " се разби на летището...а тои е СБИРЩИНА от западни самолети ....но правен от ПИЯНИ РАШКИ !!!

45

до ира

преди 3 години

Ту-154 не съществува вече, дори руснаците не го ползват. А относно, колко е самолет, от руската уикипедия: от произведени 1026 броя, 71 са паднали.

44

Анонимен

преди 3 години

"Притеснихме се за децата си, защото те не бяха с нас" е най-*** възможно изказване. Вероятно са имали друго в предвид но звучи ужасно. Добре, че всички са живи и здрави, това е най-важното.

43

ран

преди 3 години

До до 43 от до 34А ти, май скоро си излязъл от кошарата на Козия рог. Я по-добре изнеси юргана на слънце, да се разбягат бълхите, измий си ушите, и не говори на цивилизационни теми.

42

ира

преди 3 години

До АнонименАко ще се правят анализи от кварталното кафене, нека и аз да кажа: има два самолета, които са класа. Единия е Ту 154. Другия е Ербъс 310. Това е. Който е летял е летял. А който пита имат ли руснаците изобщо самолети, да. Ама когато имаш птичи кръгозор, питаш и къде е луната и никой не учудва.

41

до 43 от до 34

преди 3 години

Е, да де. Аз това съм написал - СССР.Кой какво направил, вече не е ясно, но добре че по времето на комунизма са били прибалтийските държави и близостта с държави, като Полша, Чехословакия, ГДР, че да се култивират малко руснаците. До тогава е било основно деревня плюс ЧК-ски репресии. А що са отнася до техниката им, особено цивилната, всичко читаво се базира на нещо копирано или в краен случай купено.

40

Анонимен

преди 3 години

Ха, спрете съ, бе, "тинейджъри"!Нито на американците, нито на руснаците им пука за вашето "мнение".Технически проблем по време на полет.Може да сле случи със всеки модел самолет.Причината може и трябва да се търси в техническата подръжка на самолета.При "желание" може да се открие кой от техническия персонал или технически ръководител носи отговорност.Важното е че пътниците и пилотите са живи, както и хората на земята.

39

Анонимен

преди 3 години

Абе за да се приземи в такова състоние си е добра конструкция, значи е мислена машина... каквито и да ги ръсите.Не е правена понеделнишки!

38

Аноним

преди 3 години

До до 34Във всеки случай не е украински, а е съветски. Крилата се произвеждат в Ташкент, шасито в Нижни Новгород и т.н. и т.н.

37

Анонимен

преди 3 години

Както споменаха по-долу, за да пренасяш толкова големи товари по въздух, трябва да си на голям зор и да те притиска времето. Т.е. да решиш от днес за утре транспорт от А до Б свръхтоварНормално, транспорта на свръхголеми товари сам по себе си е отделен проект и всичко се планира предварително. Включително и времето, а да не говорим за бюджета. А за Ан225 това означава полет от точка Х до А празен. После от А до Б с твоя товар. Накрая от Б до У пак празен, щото просто няма с какво да го напълнят

36

Анонимен

преди 3 години

Имат Антонов Ан, който е най-големия товарен самолет в света, американците още не са измислили такова чудо :) Специално за танкове и самолети рашките ги бива в това :))-------Айде стига вече с тапотиите русофилски. Има направени две бройки от Ан-225, единият е дълбоко консервиран за резерв, че няма работа за него. Най-големият товарен е С-5 Галакси. В отговор на него руснаците правят Ан-124 Руслан. Надолу са С-17 Глоубмастър и С-130 Херкулес - несравнимо по-добри от руските си аналози.

35

Анонимен

преди 3 години

Големия 225 е създаден специално за совалката Буран,в документалния филм за за 225 американците си признават че просто не им трябва толкова голям самолет ,747 превозва успешно Дискавъри.

34

IT-спец

преди 3 години

истината е че самолетите на Боинг са добри до 2008-а година, след това качеството намалява, оаутсорсват се части, сглобяването на самоелите се прехвърля в северна Каролина мисля че беше където синдикатите почти ги няма и заплащането е много минимално, има документален филм в тубата на АлДжазира, влизат в едното от халетата където се правят 737 Макс със скрита камера, хората пушат там цигари и дори марихуана можеше да си намериш, работници които са работели в Макдоналдс сглобяват там самолети ...

33

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 35Ако визираш Сухой Суперджет то там краха е катастрофален. Успяха да продадат по няколко бройки на една Мексиканска и една ирландска компания. И двете фалираха.

32

Анонимен

преди 3 години

Краварския ръждилник се разпада във въздуха, хахаха. Не им върви със трите седмици и това е...

31

Анонимен

преди 3 години

До 36Да по времето на СССР, сега че завода е бил в Украйна не значи че е украински, виждаме ги колко им е акъла :)) Иначе могат да правят бойни самолети - Су, МИГ и т.н....просто отбелязвам не съм русофил :))

30

до 34

преди 3 години

АН-а го стопанисват един от личните врагове на руснаците - Украйна, т не е много руски. По-скоро СССР. То така ако разсъждаваш, може да припознаеш, че всичко е руско. Включително и нещата, правени навремето в НРБ

29

Анонимен

преди 3 години

Това по-скоро ми прилича на проблем с поддръжката и на 2ро място проблем с двигателя. Доколкото знам Боинг не правят двигатели. Доставят им ги, я РР, а ПУ.А руснаците правят ли изобщо пътнически самолети, освен малкия СУ 100, който се конкурира с Ембраери и Фокери?

28

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 31Имат Антонов Ан, който е най-големия товарен самолет в света, американците още не са измислили такова чудо :) Специално за танкове и самолети рашките ги бива в това :))