Живях в Плевен ..: Магистрала не е съществувала никога и до днес. Вие знаете ли какво е магистрала ? Да не си мислите че двупосочен път на вълни , без пътни знаци и необезопасен е магистрала?Както Тодор Живков остави пътя още по-зле е сега , и маркировка няма вече . И в нивата да караш разлика няма днес 2021
До Пътен инженер 270.Моето уважение, но в България няма добри пътни инженери. Същото се отнася и за архитектите. Освен всичко това няма никакъв строителен контрол. Посочете нещо което е направено качествено и не е предизвикало скандал.
Вижте, нека не правим от всяка цепка политика. Зимата е тежка и това се отразява и на пътните настилки. Специално това кръстовище с един качествен ремонт за 3.5 до 4 млн лв ще е прекрасно и сигурно и ще изкара още поне 6-7 години. Нека не критикуваме безпочвенио всичко добро, което е направено.
Хайде сега да обясниш как ги сметна 200 000 лв.за ремонта ,откъде имаш информация,по конкретно какво включва плана на самия ремонт и т.н.?Така произволно е единствено тролска стъкмистика с конкретна насоченост.На ден преминават по 28000 автомобила и става дума за пропукване на фуга!
ОТПУСНАТИ СА 22 МИЛИОНА ..... но за ремонта са отделени 200 хиляди.А като ремонт за 200 хил. си е нормално да се напука след 1-2 години . Сега ще отпуснат още 10 мил и ще му направят реминт за 5хил. и ще е като нов... за още 1 г. Ко толкУз ? Матр'яла плаща данъци редовно . Има . Като една бездънна каца с мед е България . Управниците гребат, гребат ... и не свършва . Все ще се намерят баалъци да пълнят кацата .Догодина ще има ремонт на някой мост за 50 мил. ... или язовир за 300 мил...
Такова ни се мамата, като войници по времето на бай Тошо по пътища и жп линии. Да строше се много, но на ангария,.
Най-важният ремонт, който Бойко ще извърши да запуши наглите устенца на червените кхмери на 04.04. ББ-4.
Живях доста при социализма и си спомням магистралата до Правец се строи повече от 10 години. Магистрала до Плевен не е имало. Имаше 20 години изкоп от Сливница до Константин Иречек и това построиха от Метрото.Магистралата до Пловдив Бойко ремонтира всички мостове и течащия тунел Траянови врата. Централна гара София на бай Тошо още тече и ремонти не помагат.
... за какъв надзор говориш, още помня падналата тераса в Габрово, де не и бяха сложили арматура (добре, че не уби некой)
Обикновено строителните фирми (на дпс) се откриват, строят (гербавите приемат) и се закриват. Гаранционни ремонти ще има да чакаш
Има проектант и приет проект, има обществена поръчка и строителна фирма спечелила поръчката, има строители и строителен надзор. Кръстовището е в гаранция и ремонта е за сметка на строителя. Къде тука е Бойко или Фандъкова. Червените кхмери са на всеки километър от построеното от ГЕРБ и така до края на света. Пачки, чекмеджета, острови, къщи в Барселона, а горката Нинова само с един Техноимпекс. Трябва да наваксва, червени папагалчета.
До АнонименГърбав ***, нека ти отговоря. За 45 години при нормално управление се построи това, което 32 години "демократи" продават и не могат да затрият. За 45 години има магистрала до пловдив и плевен общо 350 км...Буда колко км построи с милиарди дългове и продажби на всичко построено от нас? Отсечки с по 3-4 км, които веднага след това влизат за ремонт!!! Гербер е диагноза!
Какво друго да очакваме от ГРОБ?Има ли поне един ремонт, който да са започнали и направили като хората?Ако има, кажете кой е?Същото е и с изграждането на нови обекти - в "Хаджи Димитър" няма метро, край Експо центъра пропаднаха линиите, на много места тече вода в метрото.Не ми се споменава за магистралите...Ако независим орган направи честна ревизия на всичките им ремонти и строителство ще отвори кутията на Пандора
Така е Герб строи колкото пари останат след краденето от обществените поръчки.Чичо Скрудж трупа ли трупа е разбира се пуска трохички и на слугинажа!
Видно е, че са се опитвали преди това да я лепят и пак се е отворила. Това е активна пукнатина и проблемът не е в асфалта.
След ремонт за десетки милиони: Асфалтът на "Лъвов мост" се напука