27

анонимен

преди 3 години

До ЕК велосипедиПрoдaвaм индивидуaлнo ВEИ - вeлocипeд c динaмo. Зaрeждa здрaвocлoвнo бaтeрии нa тaблeти, aйфoни....! За вcички фoрумни eкcпeрти c oтcтъпкa!

26

да,да ама не

преди 3 години

До анонимен 25"Казват му електролизерна!"Да бе, колега! Знам как се казва, ама тука в коментара не знаят!

25

анонимен

преди 3 години

До да,да ама неКазват му електролизерна!

24

да,да ама не

преди 3 години

Има ли някой работил в голям ТЕЦ с инсталация за "цепене" водата на кислород и водород и да обясни на мало+мниците колко точно струва това?!

23

ЕК велосипеди

преди 3 години

И водородни влакове, няма нужда всеки павиан да има кола

22

Туск

преди 3 години

Сипвайййй ракия у двг тоо и да не ти дреме

21

Анонимен

преди 3 години

Аз пък ще карам на вода. Проблема е, че е достъпна и няма как да ти взимат пари за нея. Затова всеки сам се спасява.

20

Анонимен

преди 3 години

Водородната клетка е решението , не батериите .

19

Анонимен

преди 3 години

Заглавието е доста подвеждащо. Водородът има приложение за тежкотоварни превозни средства и при самолетите особено. Макар да е чиста енергия, производството му не е чак толкова екологично и е по-скъпо. Масово - за леки коли електричеството е бъдещото.

18

Анонимен

преди 3 години

Абе има водородна клетка и може да се кара на водород.Засега не е масово обаче,а се върви към превозни средства без шофьор.Всичко ще се кара от роботи през спътници до 10 години.Частни коли ще е скъпо и не всеки ще има собствена кола.Ще може обаче по телефона да си повика кола на адрес и да го закара където иска.Няма да има шофьори и курсове,автомобилите ще са държавни като градски транспорт.Само на специални трасета ще могат да карат хора и то за удоволствие.По всички други пътища само роботи.

17

Анонимен

преди 3 години

Доста негативни коментари на типични нашенски мрънкачи. Факт е, че ел. двигател е с най-добра мощност, въртящ момент и КПД, налични при произволни обороти, също най-надеждни. Ток ще се намери, просто селяните трябва да спрат да се тъпчат в апартаменти и да разполагат в двора си с 50кв.м. слънчеви колектори. И батериите като подобрят електричките ще доминират.

16

Анонимен

преди 3 години

Искам само да кажа - майанта му на "чистото бъдеще" Ще го мислят след 200 години.

15

Анонимен

преди 3 години

До А сега сериозноМного селко го подкара. Спри се. "А сега сериозно". Г-н Разбирач Многознаев.

14

А сега сериозно

преди 3 години

Е-колите не само не са единственият път към "чисто бъдеще", но и въобще не са път към чисто бъдеще. Но добър път за краткосрочна далаверка за едни хитреци. Както и вятърните турбини и солар панелите. Не че не могат да имат лимитирано положително приложение. Но в никакъв случай- решение

13

Анонимен

преди 3 години

До до 11Ок. Да имат. Старта генерация от 2012 още се движи и има таксита със по 400 000 км още в екплоатация. Сегашните са с по-голям капацитет и мощност, и ще изкарат дори по-дълго, а новото поколение може и да удвой живота на тези батерии. Мисля, че за 20 годии, все ще го решим някак си.

12

до 11

преди 3 години

Само че батериите имат ограничен жизнен цикъл, а процесът по рециклиране на литият в тях в момента представлява по-скоро скъп лабораторен експеримент и е далеч от индустриални мащаби.

11

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 6Ел. колите не "изгарят" литий, а водородът е също така и много труден за добиване и складиране.

10

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 9Електрическото задвиждане не беше алтернатива допреди 20 години, освен ако не беше вързано за жица. Затова караме на петрол и до днес. За водорада е супер, но не мсиял, че ще го вдиим до 20 години :/

9

Анонимен

преди 3 години

Всъщност "дядките" от Германия и Япония от 20 години правят стъпки към водородното бъдеще. Япония наскоро обяви амбициозен план да стане първата водородна държава в света. Предполагам защото японците са най-простата нация в света и не могат да се мерят с американските ЕнтелЕгенти, които впрочем наложиха петролната технология преди век за сметка на електрическото задвижване?

8

Случаен минувач

преди 3 години

Може лесно да се направи ДВГ, който работи с метан. Таксиджиите ползват такива. Но ДВГ с водород трудно се прави, не че е невъзможно, но е трудно. Такъв двигател самият той би бил доста по-скъп. Факт е, че в момента има много малко ДВГ-та, работещи с водород.