До ДаниелМоже би имате право, но аз имам едно свое виждане за пътищата и тяхното състояние в БГ - Това се дължи на 10 процента лошо изпълнение и 90 процента претоварени камиони. Лично съм виждал как гондоли се товарят два пъти над допуситмото. Натоварването на пътя е изчислено на 10 тона на ос, а на магистрала 12 тона (релгаменти). А кажете ми една триоска с 90 тона товар какво осово натоварване на пътя прави. Там е проблема и е адски сериозен.
Да вземат да проверяват строежите на новите жилищни блокове - качеството на бетона, хидроизолацията.Всеки купувач ходи с разузнаване да провери кой е строителя, кои са работниците, от кой бетонов възел е бетона, колко килограма на квадратен метър площ е арматурата, каква хидроизолация е поставена и дали я има въобще, имали ли влага в мазите, мазилката със солен пясък ли е, шпакловката с повишен радиационен фон ли е и какво ли не. Щото контрол няма.
Имам отвратителното усещане, че проблемът в тази отсечка е в пътния насип, който вероятно не е добре уплътнен и вложените в него материали не отговарят на нормативните изисквания. Колкото и добре да го преасфалтират сега, очаквам проблема да се появи отново в определен момент.
За пръв път да се прави инспекция ,покажете лицата на инспекторите да знаем после кой да съдим като се срине магистралата след 2 години.
Тия от еврогейския център и те са българи. Всичко се спазва по план, а след 3 години ще излезе, че пак има подменени материали и орязана дебелина. Коннтрол от българи не оочаквам,. Всичко е "СХЕМА"
А защо не накараха фирмата изпълнител, която положи първоначалния асфалт да извърши ремонта на отсечката, доката не беше изтекъл гаранционния срок.Не сега всички ние данъкоплатците да плащаме за поредния ремонт.Ще видим докога ще издържи и тази настилка...
" Проверката е на експерти от Европейския център за транспортни политики "Хахахах каква е ази проверка!!!Къде сега и на момента в Европа РЕМНТИРАТ АОУТОБАНИТЕ ИМ??? Къде тази НОВА ТЕХНОЛОГИЯ в Европа за СТУДЕН АСФАЛТ
Още в основното училище се учи за обема на водата и леда. Трамбовайте сега, асфалтирайте напролет, режете лентата май - юни и септември ще започнем ремонт на ремонта.
Правилно е казала "строителството" а не "ремонта" на магистралата. Защото тя там почти наново се прави. Толкова за магистралите на онези червените дето щели да борят корупцията.
До тук добре, но там ли е и ГЛАВНИЯТ ИНСПЕКТОР на републиката или той ИНСПЕКТИРА само през уикенда?!
Инспекция на ремонта на АМ "Тракия" край Чирпан