13

ddd

преди 3 години

До ДаниелМоже би имате право, но аз имам едно свое виждане за пътищата и тяхното състояние в БГ - Това се дължи на 10 процента лошо изпълнение и 90 процента претоварени камиони. Лично съм виждал как гондоли се товарят два пъти над допуситмото. Натоварването на пътя е изчислено на 10 тона на ос, а на магистрала 12 тона (релгаменти). А кажете ми една триоска с 90 тона товар какво осово натоварване на пътя прави. Там е проблема и е адски сериозен.

12

Анонимен

преди 3 години

Да вземат да проверяват строежите на новите жилищни блокове - качеството на бетона, хидроизолацията.Всеки купувач ходи с разузнаване да провери кой е строителя, кои са работниците, от кой бетонов възел е бетона, колко килограма на квадратен метър площ е арматурата, каква хидроизолация е поставена и дали я има въобще, имали ли влага в мазите, мазилката със солен пясък ли е, шпакловката с повишен радиационен фон ли е и какво ли не. Щото контрол няма.

11

Даниел

преди 3 години

Имам отвратителното усещане, че проблемът в тази отсечка е в пътния насип, който вероятно не е добре уплътнен и вложените в него материали не отговарят на нормативните изисквания. Колкото и добре да го преасфалтират сега, очаквам проблема да се появи отново в определен момент.

10

Анонимен

преди 3 години

С една джипка ще дойде и един инспектор от Обединените бостански емирства.

9

Анонимен

преди 3 години

За пръв път да се прави инспекция ,покажете лицата на инспекторите да знаем после кой да съдим като се срине магистралата след 2 години.

8

Д-р Исня

преди 3 години

Тия от еврогейския център и те са българи. Всичко се спазва по план, а след 3 години ще излезе, че пак има подменени материали и орязана дебелина. Коннтрол от българи не оочаквам,. Всичко е "СХЕМА"

7

Wiko

преди 3 години

А защо не накараха фирмата изпълнител, която положи първоначалния асфалт да извърши ремонта на отсечката, доката не беше изтекъл гаранционния срок.Не сега всички ние данъкоплатците да плащаме за поредния ремонт.Ще видим докога ще издържи и тази настилка...

6

Анонимен

преди 3 години

" Проверката е на експерти от Европейския център за транспортни политики "Хахахах каква е ази проверка!!!Къде сега и на момента в Европа РЕМНТИРАТ АОУТОБАНИТЕ ИМ??? Къде тази НОВА ТЕХНОЛОГИЯ в Европа за СТУДЕН АСФАЛТ

5

защо

преди 3 години

Още в основното училище се учи за обема на водата и леда. Трамбовайте сега, асфалтирайте напролет, режете лентата май - юни и септември ще започнем ремонт на ремонта.

4

Мхм

преди 3 години

Правилно е казала "строителството" а не "ремонта" на магистралата. Защото тя там почти наново се прави. Толкова за магистралите на онези червените дето щели да борят корупцията.

3

Анонимен

преди 3 години

Повреди ми се ходовата част на колата от този участък.

2

Анонимен

преди 3 години

Най-добре ще е "експертите" да не са от България и да не са българи.

1

Театър Сълза и Смях

преди 3 години

До тук добре, но там ли е и ГЛАВНИЯТ ИНСПЕКТОР на републиката или той ИНСПЕКТИРА само през уикенда?!