Оле майко, личи си че нищо не разбирате от коли! Гледайте какво карат автомонтьорите, те избират най-лесните, с най-евтини консумативи, дето и да скъса ремък няма набие клапани или да сменяш фар за 200лв, щото е с 10 платки вътре и влязла вода. Който е голям мераклия и има парите, просто да си купи лизингова. Аз веднъж се прецаках със скъпа кола и няма да повторя. Удоволствие е-да! Обаче сервиз-800лв, мине време-250лв...пак 200-300. Сега цялата кола струва 500-чиста работа, наливаш бензин и така
Мерцедес сякаш е по-добре от БМВ като качество, но и двете са доста трошливи последно време за разлика от Тойота, която макар и не толкова лъскава, почти няма грешка.
Много интересно. На Горубляне всички мерджани са пак така до 200 к максимум, но не могат даже да стигнат магистралата. Нежели да правиш някакви експерименти с тях и да останат цели. Ей, да не би да лъжат там нещо, а?
...пък си карам ситроен от 1998 г. на чист дизел. И не ми е по-зле на волана от който и да е от вас. Кола като кола - откарва ме от точка А до точка Б. Човек те прави това, което вършиш през останалото време ;) . Кола абсолютно всеки може да шофира - не е геройство... и не те прави по-добър от останалите.
Тоя със опелите вмирисва всяка статия с опита си с нови автомобили. На всяка статия идва да се хвали как кара Инсигния на лизинг и е гоуем тарикат. Сам себе си убеждава, щото ако беше гъзар нямаше да кара опел като за начало. Вземи си нова 540d и ела пак да си говорим за нови коли, не ни занимавай с глупости. И стига говорите за пари и милиони, всички заедно сме в *** БГ, комплексари.
Влагай в смислени неща. Не в бетон... Твърде ниска доходност за бабички реститутки. Има фондове с по 8-12% доходност.
Не си сметнал добре. Изкарал е по 100к годишно хахахаха. И разправя колко пари имал. Падам. Падам
Ох, момче, спри се. Не си интересен, че си изкарал по 200к годишно. Толквоа изкарва половината IT сектор в София и са на половината на твоята възраст. Разбрери, нямаш достатъчно пари, затова караш таралясник на 12 години. Точка. Не си интересен никому, че имаш някакви 10 жалки кутийки в София.
Имам една дърта кошница С класа, бензин, 150 коня от далечната 1997г на 340к км, но грижливо поддържана от мен последните десетина години. Бас ловя, че и в днешния ден ще и свърши километража на всяка разбита отсечка на бг магистрала, въпреки че е на газ още откакто я купих. Бенца от тия генерации си е безсмъртен, но не и по-новите генерации за съжаление. Когато сдаде багажа силно ще се замисля дали да търся пак Бенц или ще е нещо друго.
Имоти за милиони в София имат всичките ми съученици, наследници на потомствени софиянци. Включително и аз. Не си интересен никому. Сигурно 50к души в София имат подобни имоти.
Баце, с някаква бракма ML 2009-та какъв да си, освен сервитьор или ММА боец?! Или нископлатен junior програмист на 23.
По-големи *** от Дачия и Шкода няма! И нова да е пак е таралясник. Все едно карам нов модел Москвич. След тях са френските талиги
Аз написах коментар 1. Карам чисто нов автомобил, който сменям на 2-3 години със следващ модел в ценовия диапазон 95-115к лв.. Разбирай немска кола не Шкода, VW, Дачия или поодбен. Просто наблюдавам масовката, която купува S-класи за без пари. Потрес. Това не е автомобил за всекико. Смешно е сервитьор в S-класа. Та този автомобил не го интересува. Ама на- масово на това налитат. Види се с някакви смешни 4000лв. на месец и налита на нещо, което не може да си позволи.
Точно па един куп майстори са ми казвали, че по-голяма талига от БМВ няма! Особено Х5. Вози като каруца
Как се държи 15-годишен Mercedes на магистрала без ограничения?