10

Зозо

преди 3 години

мда, разбирам - пропадналите тротоари - Станишев ги е правил, пътят към Рилския манастир - пак Станишев, пропаднало-надигналото се метро - но разбира се, Станишев! Тиквата само хубави неща прави, лошите са от Станишев и Рогатия

9

Анонимен

преди 3 години

Въпросният участък е по Люлин и е открит 03.2010.Даскалово-Диканя не е имало проблеми с настилка и свлачища въпреки че още няма Акт16.

8

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 1Само да ти припомня, че този участък Даскалово-Долна Диканя е открит на 31 януари 2007-***!!! Проектна цена 33 милиона евро. Накрая 98 милиона евро. 65 милиона евро 2007-*** в кое чекмедже са отишли? А? Виж сега как се строят новите участъци от магистралите и скоростните пътища. Ама скъпи били! Има достатъчно кадри от дронове. За изрязването на скатовете. Облепването им и отводнителните системи. Струма/Люлин/ е най-скъпата магистрала! От 2017-та постоянно се срутва някъде.

7

Анонимен

преди 3 години

Е браво, ОНУЙ ще резне лентичката утре за празника!

6

Анонимен

преди 3 години

За тия пари питай Станишев, защото този участък е строен по негово време!

5

Анонимен

преди 3 години

Ами парите за скатовете и откосите са в чекмедето, как няма да падат камъни от небето???

4

Анонимен

преди 3 години

А кога ще е следващото срутване и съответно следващото затваряне?

3

MaйMyнaтa

преди 3 години

Най после да отворят нещо, тва си е раэлхабване на мерките направо

2

Анонимен

преди 3 години

Добре, че все още не са се срутили тунелите. От строителния гений на Боко Тиквата може да се очаква всичко.

1

Анонимен

преди 3 години

Лентореза да ходи да развърти ножницата. Все пак това е голям успех. А и мата хари бая евраци ще му натъпче в шкафчинциту.