Хан хахахах тея, продължават със тюрската История! КАНАС е Княз ние имаме Князе и Царе точка Казах!
ооооо чудо на чудесатасамо у нас може да се обръща внимание на нещо толкова елементарно като страна от ЕС просто е смехотворно дори да забелязваме нещо което трябваше да ни служи още преди 15 годно след като властта няма със нищо същественно като постижение да ни впечатли се опитва да блесне със такава дребнавост
Siemens Smartron е магистрален електрически локомотив, предназначен основно за теглене на товарни влакове в рамките на една държава.Представен е през 2018 година и представлява опростена и фиксирана модификация на Siemens Vectron без възможност за конфигурация от страна на купувача.Отново са ни набутали това, което е най-евтинко и непретенциозно. Тази машина е с МАКСИМАЛНА скорост 160 км/ч, а не 300 (както обяви триумфално тиквеноглавото). И, не, не може да завива хахаха
Изказването, че локомотивите са били най-доброто на пазара се отнася в сравнение с това което е търсено - електрически локомотив който да тегли стари вагони по разбитите български релси. В този контекст тези локомотиви са най-доброто което сме можели да купим. Никой не е тръгнал да сравнява с влакове на въздушна възглавница или с високоскоростните влакове за които трябва да се сменят целите трасета в България и които всъщност даже не са разделени на локомотив и вагони, а влаковете са едно цяло.
Пак се подобряваме, пак има недоволни.Ами, някаква част от българите искат да живеят в мизерия и това е.
.Най добрите локомотиви в света??? Този човек чувал ли е за френските и японските железници изобщо????
Като си помисля, БДЖ беше пред тотален фалит при БСП, сега се купуват нови локомотиви, ти да видиш.
Супер идиотско е да кръщаваш най-обикновена машина с името на древен български владетел. Това е абсолютно ненужна помпозност. Локомотивите са консуматив, а не нещо луксозно и уникално, като круизен кораб да речем.
ЕДНО ВРЕМЕ ИМАХМЕ ХАН АСПАРУХ--100000 т.но произведен в БЪЛГАРИЯРУСИЯ КРЪЩАВА ТУ 160 НА РУСКИ ЮНАЦИ -САМОЛЕТА ПРОИЗВЕДЕН В РУСИЯЕЛЕКТРОВОЗИ ГЕРМАНСКИ ЩЕ КРЪЩАВАМЕ НА ...........................
Тези са два пъти по-мощни от шкодичките дето ползваме, но са по-икономични.Срамно е че последния нов локомотив в България е купен от Тодор Живков през 1986 година.Дано купят още 15 , че тези 15 не са достатъчни.
Че са нови Смартфоните ,нови са ,но според мен една нова Шкода е по добра .Шкодите каквото и да си говорим се доказаха като успешни машини.
В България има много високи подпочвени води и по тази причина железопътните ни пътища не са стабилни за по- високи скорости или влакове "стрели"...
До стария машинист: Билета в Бг за влак със скорост 300 км ще струва 69 лева., Но затова трябват нови линии: непрекъснат бетон, датчици по релсите и много други неща. Но сега по ремонтираните линии максимална скорост е до 160 км.час, а средната от София за Бургас ще е 142 км.час. Първо трябва да вземем питомното, преди да гоним дивото. 50 влака Дезиро се ремонтират. 100 вагона също, купуват се нови 40 вагона, 25 Локомотива и има процедура за 16 Влака- мотриси от нов тип с мощност 11000 к.с..
До Анонимен"Няма нещо добро за българските граждани, което да не оплюете, нали, кремълски поддлоги ?"То той то то бе баце .... дубро за наз не е имало ...
Отговора на - "Ама защо не са токова хубави като в Япония и Франция" е - защото там не е имало 45г. комунизъм и още 20г след тия 45г. че и сега БСП пак искат да управляват та да ни вкарат в 5-ти фалит под тяхно ръководство за 30г.
Няма нещо добро за българските граждани, което да не оплюете, нали, кремълски поддлоги ?Е, Борисов-4 ще управлява след април ;)Нали така е последните 10 години, свикнахте вече.
След Аспарух и Тервел, и "Хан Кардам" ще ни вози до морето