22

Ron Burgundy

преди 3 години

Мега тъпанарска статия....и то от КарВертикал. Тия пък кога станаха фактор. Една кола никога няма да умре ако се грижиш за нея. Старите са по качествени от гледна точка на опростени двигатели и малко електроника , но пък нямат обезопасяване. Напр.за 5000 лева купуваш стар таралясник, даваш още толкова и караш години без проблем. За 10 бона нова може ли да купиш? Не. А и с тия пътища у нас не си заслужава нищо по скъпо.

21

Щирлиц

преди 3 години

България се е отървала от ко.м.у.н-я-г-и.т.е.

20

Анонимен

преди 3 години

Статията трябва да се казва: Кога е дошло времето на нововноса в България

19

Анонимен

преди 3 години

Приятели на да си караме кво имаме и да го ценим от много хубаво не е на хубаво подръжките скапи нека си покарваме старите там е истината а сега е еирос нруфни е със финансите

18

Анонимен

преди 3 години

Аз ще си купя хеликоптер

17

Анонимен

преди 3 години

Като видим че имаме пари.

16

Mangal'orian

преди 3 години

Колата на снимката е Borgward Hansa 1500 от 1949г и е бил автомобил с доста напредничави за времето си технически решения, но определено не струва "стотици хиляди", дори след пълна реставрация.Повечето от изброените в статията повреди (или само признаци, че се налага да вдигнеш капака и поне да погледнеш) се отсраняват на паркинга, с бърза раходка до моргата или в непретенциозен сервиз.При ниски доходи, цената на труда и времето също не са високи, а покупката на нова кола е мечта и ремонтираш

15

Анонимен

преди 3 години

Тази кола на снимката струва стотици хиляди ако се реставрира!

14

ХаресвамТрошкатаСи

преди 3 години

Карам 306 пежо hdi от 11 години. Взех го на 7. Освен масло, ремъци и обичайните консумативи по ходовата част и малко подмяна на маркучи на климатика, не ми е излезнало сумарно повече от 550 лева (със застраховка, данък, преглед и прочие) на година да давам за нея. Гори 5 на 100 (вярно дизел) ама докато има нафта ще я карам! Срам ме е че замърсявам с 20 годишен дизел, ама като направят Теслите на тия условия да ги кара средния човек. ще си купя такава!

13

Анонимен

преди 3 години

Дрън, дрън е статията. Машините умират само когато се лишат от поддръжка и внимание на ползващия ги. Ползватели тип консуматори, е добре да знаят, че света не се мери само техния аршин.

12

Санди

преди 3 години

Абе цялата статия мирише на "сменяйте ги по-често тия коли,че да вървят новите трошляци". Къв левак тряа да си,за да си смениш колата заради огъната врата? Или шум в мотора... ми то има поне 50 места от които да шуми бе!!

11

Щерю

преди 3 години

- Защо всички събратя умират?! - въздъхна вечният Москвич 412 (тревнозелен като моя)...

10

Sandi

преди 3 години

До АнонименИлон Муск нали ще колонизира Марс, там ще прави сметище за батериите на теслите. А може и в някой ТЕЦ на Ковачки да ги горят.

9

Патриот

преди 3 години

Ами ако колата ви изглежда така ,като на снимката може би незнам !

8

Анонимен

преди 3 години

Да видим като започнат масово да се купуват от новите електрокари, къде ли ще се поправят и събират вложените метали.

7

Анонимен

преди 3 години

1. 3000+ месечна заплата (чисто)

6

Анонимен

преди 3 години

Цветът на старата вече не ни харесва.

5

анонимен

преди 3 години

Купувайте тойоти. Колата ви надживява и след това я карат наследниците ви.

4

циник

преди 3 години

Явно на брокерите на недвижими имоти им свършиха парите и спряха с платените статии, та сега почнаха автотърговците. Споко, и техните пари за фишинг ще свършат. Журналистите, идват избори, ориентирайте се към политиците- те сега имат пари и умеят да лъжат даже повече от брокерите...

3

Анонимен

преди 3 години

Течове от покрива, огънати врати и рама. Е, сякаш е нормално да я махнеш тая к0чина, дет очуукана кат войнишка манерка. И затова едва ли ще ти трябва мнението на подобен "специалист".