Заведения и магазини са затворени заради риск от заразяване с коронавирус , НО градския транспорт работи ? Обявяват задължителна социална дистанция 2м. но в автобуса всеки може да ти буха в лицето колкото си иска с малко сммръдливо парцалче на устата дето "пазело от коронавируса".А дали такситата чистят с антибактериални препарати след всеки клиент ? Дори и този клиент да отива в болница със съмнения че е заразен ? А дано ама надали...Но пък иначе се пазим... с на баба си тензуха на уста.
А защо касиерите в метрото да не продават билетчета за наземния градски транспорт? Те изобщо не са претоварени с работа и скучаят по цял ден.
До Вуйчо ВаньоНе е - броят служители е прекалено голям, вместо 200 контрольори ще са нужни над 1000 кондуктори и разходите за заплати и осигуровки не се покриват дори при минимум гратисчии. Неслучайно Бургас и Варна се отказаха от кондукторите, макар и с голямо закъснение особено във втория град.
Излизал съм до повечето страни в Европа. В Англия бях очарован от това как топлата вода тече от една чешма а студената от друга. Толкова са напред че и да тичаме назад няма да ни стигнат.
Аз си пътувам с автомобил. Но вчера ми се наложи да ползвам градски транспорт. Като средно интелигентен човек си извадих телефона и си купих карта за деня. Някак си ми е трудно да приема, че толкова голяма част от населението на София са неграмотни.
Горна Баня къде е та и оттам се купували билети за СГТ? Горна Баня е квартал на София,а Банкя е софийска община,там също има СГТ!
Абе вие наред ли сте??? Като тръгна да пътувам с влак ЕДИНСТВЕНИТЕ каси в които мога да си купя билет са на гарите и пред тях има по 20 човека опашка в най-добрият случай, да не говорим, че системата им е толкова бърза, че се чака поне по 5 минути на човек. Единствената каса поне в София за която се сещам и не е на гара е в подлеза на НДК, но тя работи месец, а после 2 е затворена и така е от години. Не ми казвайте че трябва да си причиня всичко това,за едно билетче. Съжалявам,ще пътувам гратис!
Билетчетата е нормално да се продават по спирките. Обаче Адска Мобилност сключва договор с тотопунктовете, пощите и железниците.
Вчера с приятел полЗУвахме СКГТ...На спирката нямаше откъде да купим билети.На следващите три също.Шофьорът опасан с колани и от него не може.Та вчера СКГТ загуби 6.4лв от неплатени билети.Аз питам "Не е ли по ефективно, да назначите кондуктор за всеки рейс,както е в Бургас и да имате 100% събираемост?"
Ако искат събираемост, продажбата на еднократни документи да става намясто, чрез кондуктор. Водачът дори и да продава, нямаш достъп до него - барикадиран е. Пунктове за продажба, издаване и заверка на документи за пътуване по спирките, също няма. Обаче контрол по редовността на пътниците - под път и над път. Преквалифицирайте контролите на кондуктори и ще се случат работите.
Може би ще ги шокирам, но защо не продават електронни билети през електронно приложение. Така всеки който пътува ще има достъп до всички видове билети в реално време, навсякъде ?Ааа, вярно! Щом не може да си перфорираш телефона - не става.
Продават билети за градския транспорт в София и на касите на БДЖ