Вместо да подменят трамвайте линия No 6 , заприличали са на бараки и са от 40 години .... Фандъкова ела се повози на Трамвайна Кошница No 6 и виж за какво иде реч ! .....тази система ще изкара, колкото и предишната
До Анонимен 8 - аре дай красива българска дума за "валидност" (валидация), от validus латински, на всички световни езици звучи с латинския си корен! ...а думата билет от български, я използват французите "billet"... шо така, шо стана!
Преди кмет на студенстски град, сега директор на Градската мобилност. Бойко си го мести от единия в другия крачол тооа ....
Журналистите използват най-много чуждици. В почти всички случаи - абсолютно ненужно, защото има точни и красиви български думи
И откога билета се преименува в тикет? Ей, и английски толкова знаете, но...да се правим на много знаещи и умни...
Ако са нямат в печалбата си тези милиони, това не значи, че са на загуба. Ако наистина печалбата им е спаднала с тези милиони, това означава, че ни крадат яко. Тези милиони как са се получили от градския транспорт след като твърдят, че малко хора пътуват с билети, а тези с карти явно пак са си купили карти? Пак ни лъжат. Ако милионите са от платеното паркиране, защо не ги влагат в строеж на подземни паркинги?
При поожение, че поечето хора си купуват карти за цялата година или поне за 3 месеца, няма как да са загубили 53 милиона лева от пандемията. Хоратас карти са ощетени, защото не са ползвали редовно градския пътнимески превоз през карантината, а са си платили предварително. 83 милиона идват в точния момент, защото предстоят две изборн кампании. Самата нова система за билети /тикет система/ ще се окаже неработеща поради "технологични затруднения" и ще я "оптимизират" през следващите няколко години.
През май ще заработи тикет системата в софийските автобуси