Изглежда готин човек, обичал е работата си, от това по-хубаво няма, да превърнеш хобито си в професия
Предишния коментар също е мой. Като отговор и се отнася за черната кола .Като гледам е от 80 те .Всичко си беше развито преди това.Може да бъде направен компромис в полза на някаква идея но малък .Ако приемем че главата на гепарда е предната му част .Все едно черепа му да е издаден напред от двете му страни .Това е неестествено .А за кво се прави такъв голям компромис ? не мяза на нищо .Кво да направя аз че бил българин ?На мен не ми харесва.
До АнонименИ кое му е доброто ? Двата ръба в предната част развалят аеродинамиката а в задната си част преди вратите на автомобила създават зона на ниско налягане .В задната част на автомобила не създават натиск .Заради всичко това няма бързо животно на тази планета което да има такива форми .Пак стана не вярвай на очите си слушай *** ко та лъжа .Ади поне пишете за нещо от квото разбирате.Може да се направят някой компромиса заради естетика или оригинална идея ама това си е лошо направен дизайн
До V 5 Да знаеш случайно, 20-те, 30-те, 60-те години на миналия век, каква е била аеродинамиката...? Все едно, след 80 години някой да се присмее на днешните дизайнери на луксозни коли, че " не е добър".
България не обича и не цени своите таланти. Всеки момент Българинът гледа да оплюе този който е успял.
Не е добър. Аеродинамиката трябва да си дава среща с биониката и всичко това трябва да е направено с вкус ;) Има и по добри дизайнери
ако беше нагъл некадърник чалгаджия щеше да е връзкар в държавата на смърдящите мутри но за способните няма място в това племе некадърни връзкари
Толкова велики и значими българи по света, а не знаем нищо за тях заради проклетите комунисти!
Ако копаше картофи и ядеше филии с мас и беше прочел Винету можеше и да стане министър-председател на държавата ,където се краде най-много в света !
Илия Русинов - българинът, станал един най-значимите автодизайнери на Америка