11

Програмист

преди 3 години

Чудесно, по-малко автобуси - по-малко мърди ще ми се мотаят из гумите по магистралите. А и по-малко провинциалисти ще идват в софия :) Ограничението на достъпа и пътуванията е добра първа стъпка. Хайде сега почвайте с минусите.

10

Анонимен

преди 3 години

Палачинката се обръща, съсипаха БДЖ и дълго време разни фирми близки до едикойси си трупаха пачки, а даже и не плащаха на шофьорите си. Сега няма нито шофьори, нито пътници.

9

Анонимен

преди 3 години

Споделеното пътуване е много опасно.Не знаеш на какъв шофьор ще попаднеш и дали ще останеш жив.------ Автобусните компании са убили десетки пъти повече хора, отколкото споделеното пътуване.

8

Анонимен

преди 3 години

Ами то и в момента автобусните линии са 10% от тези презз 1989 година, а те още ги нямаляват. С влаковете е същото. Къде бяхме, къде сме сега....

7

NZ

преди 3 години

Ако си от малко населено място и искаш да пътуваш до друг областен град, не твоя, трябва задължително да сменяш превозно средство. Пример давам с Димитровградско село (дали са Димитровград в статията затова). От Село Х тръгва студент учещ в Пловдив. Той се качва на автобус 1 до Димитровград, където слиза и изчаква автобуса до Хасково. В Хасково отново сменя автобуса си, като се прикачва на автобус до Пловдив. Удобно, нали?

6

Анонимен

преди 3 години

Това е добре. Току-виж БДЖто почнало да вози повече. Във Франция такива неща няма за да поддържат железопътната си мрежа. Макарон разхлаби нещата малко, но сега на автобусите им се налага да подбиват цената на влаковете, щото не предлагат същия комфорт и скорост. У нас обратното.

5

Анонимен

преди 3 години

Така ще печелят повече тия дето дават Боку по-тлъстия подкуп. И после си го изкарват от пътниците. Както навремето по турско са печелели чорбаджиите лихвари - плащат данъците предварително на султана, а той им дава правото да си вземат колкото могат от раята.

4

Елемаг

преди 3 години

То, споделеното пътуване виновно...

3

Анонимен

преди 3 години

Предложението е с промени в Наредба за транспортните схеми да се прекрати дублирането на много линии до една и съща дестинация.Къде отиде конкуренцията? Какво става с едновременното предлагането на пазара и в резултат отпадането на по-некачествените услуги и стоки?

2

Анонимен

преди 3 години

Просто до определени места да се возят хора е само разход на пари и затова ги намаляват.А иначе по-добре е да се съчетаеш с други хора и да се возиш в кола вместо да се возиш в някакъв тесен автобус

1

бл.134 в Зап. парк

преди 3 години

Направо всичките да махат.Работниците , селяните и извънземните д а се предвижват с телепортация . Методът е разработен от Бил Гейтс - безопасен и щадящ природата е !