38

abv

преди 3 години

Ще станат ама друг път.Еле в България с ГЕРБ и през 10 000-та година няма да станат. По-скоро правила ще има, ама само който яко е крал ще може да ги изпълни.

37

Анонимен

преди 3 години

Остана и електрически кораби да пуснат, или между континентите всичко ще се телепортира.Идеята им е добра, но на практика не може да стане. Именно заради алчността. Няма как всяко място по земята да се развие на едно икономическо ниво.

36

ГосТ

преди 3 години

Хибридите отделят точно 14 пъти по малко емисии от електрокарите. Сметнато е, и публикувано в научен журнал

35

ГосТ

преди 3 години

Абе тея са супер нагли. Как ще обяснят факта, че тесла отделят повече емисии от Мазда ? От Тойота да не говорим.

34

бл.134 в Зап. парк

преди 3 години

Е как няма да станат. До две години ще станат .Даже ще полетят.

33

Анонимен

преди 3 години

Няма да стане скоро. Тук в Лондон има много електрически но повече карат хибриди понеже отнема много време да се заредят и няма толкова много места и се чака с часове по опашки букавлно.

32

Анонимен

преди 3 години

Не забравяйте, че електричеството е продукт, а не суровина. Като станат всички автомобили електрически, няма да се смогне с производството на ел. енергия.

31

Анонимен

преди 3 години

ДВГ ще останат само в бензиновата държава.

30

Най разумно е

преди 3 години

да се разлаботват евтини водоронни двигатели, водата е неограничена и вечна на земята. Гори и пак на вода става, това е върха!

29

гост

преди 3 години

Твърде много никел се изисква за всички тези батерии. Това са смартфони, автомобили, сателити. Това роботизиране на обществото няма да трае вечно. Извличането на рудата за батериите от недрата не е чист процес. След употребата батериите са дори още по-токсични. Всички проекти на робота Илон Мъск ще бъдат спрени.

28

Анонимен

преди 3 години

Демек, ако си тръгна един ден с електрокара от работа, не би трябвало да имам проблем с органите на реда по улиците, така ли да го разбирам?

27

Анонимен

преди 3 години

Цялата дандания е защото не само че Китай притрежават най-големите литиеви запаси, но вече и са окупирали правителствата на другите държави притежаващи литий- все държави на които не им пука как го вадят. А и на Китай не му пука в каква екологична мръсотия ги произвежда. Населението там от десетилетия ходи с маски и то не заради вируси а смог. Важното е да продават на подкупените политици западяци в името на Ню Грийн Дийл, батерии, солар панели, вятърни "мелници" в и Китай да превземе света

26

А сега сериозно

преди 3 години

И накрая след казаното в предните ми коментари искам да подчертая че не съм против електроавтомобилите. Просто мястото им не е във високия сектор. А за малки простички градски автомобилчета, без ненужни екстри като втора кола за пазаруване или ходене на работа и прибиране на деца от детска градина и т.н. Успешно могат да заменят втори семеен автомобил. Но не и да се заменят истинските автомобили. Поне в близките 100г. Дори тогава не съм сигурен че точно ел-автомобилите ще са алтернативата

25

А сега сериозно

преди 3 години

Да отговоря на предните футуристи. Батерии от каквото и да се правят се вадят материали от някъде. И то не с машини на ел-енергия. И самия им производсвен процес не е чист. И рециклирането също не е чист процес. Освен това не могат да се рециклират вечно и се изхвърлят някъде. Ако говорим за автопарка на цял свят , всичко това е екологична катастрофа. И до тук не споменавам нужното производство на електричество и как ще се постигне за един цял световен автопарк. С какви екологични проблеми

24

Октан с/у кW

преди 3 години

при това гъмжило от бензинови и нафтови коли, примерни 7-800 мильона, всяка от които тон-тон и половина = 800-1200 мильона тона ***, и къде ще го денем и претопим? а да оставим че за мошните акумолатори са нужни огромни количества спец мат за клетките, та кой ще произведе милиьоните КW енергия за онищожаването на колите и минимум още толкова за производство на ел-коли.Утопия са ел-секира-коли. за мотори те, рейсовете и камионите там изобщо няма смисъл от дискусия. отговорът е Ъ Ъ Ъ Ъ

23

Derstreichholz

преди 3 години

Аре не мерси. Иначе как ше турям тройка дизел на БМВ Е34-ката? Коги ше давам газ докато си слушам Терзис?

22

Анонимен

преди 3 години

До БочкоАми как няма да пуши и вони когато колата ти е сигурно стогодишна бричка купена на старо? нормалният човек кара нова кола на всеки пет години. Първо стан нормален човек пък после говори за скъпи коли. Защото електрическата кола е много скъпа и такива като тебе няма да могат да си я позволят. Не че от тия коли има някаква реална полза. Аз лично уважавам фолксваген. Готини колички на добри цени.

21

Никво к'во!

преди 3 години

Те такова е ник'во е бъдещето на ДВГ-то и причината е, че това дето гори привършва - щом арабите помпат вече вода в нефтените находища да вадят нефт от там. А това дето го копате в морето е недостатъчно. Ама сега ако ме питате за тия петте форми за които си говорим има я и петата ...

20

Бочко

преди 3 години

Това 2035 за Германия ли е или да махам чипосания голф 1.9 тди -прави димна завеса тип черна мъга в продължение на 5 мин и полицаите не те виждат, без катализатор е на 570 хиляди оргинални км.

19

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 12Както не говорим за всички хора в крайна сметка работата допира винаги дотам. Защото няма специални източници на електричество за богаташи. Всички черпят от едни и същи места. Да ги направят щом искат да угаждат на милиардери. няма нужда за пореден път да бъдат ощетявани обикновените хора. И е крайно време някой да почне да мисли за това. На хората търпението ще започне да се изчерпва. И това би било началото.