14

ИСКАМ РОЗОВИ ТРАМВАИ

преди 3 години

Защо не пуснете розови трамваи?

13

Коко

преди 3 години

Хубав лош без градски транспорт не може интересно е друго как едни и същи возила на нас българите ни струват значително по скъпо уж били по програма интегриран градски транспорт и със безвъзмездни средства от ЕС апък си ги плащаме през цената на билета крайно време е да се поразровят нещата да се види кой си напълни гушата градския транспорт е със силно насочена социална функция а нещастниците крадат от него

12

до Жалко, но факт

преди 3 години

Да те светна , че не повече от 10% от пътниците са гратисчии и е така поне от 20 години.Достатъчно е да видиш като мине контрола - над 95% са с карти.Транспортът има други проблеми - неудобен и нередовен е. Огледай се - в час пик има линии, които са полупразни, а народът не слиза от колите. Всичко е от некадърно управление.

11

Пиян - залян

преди 3 години

Новите превозни средства са наистина красиви и комфортни , но по нашите пътища и с шофьорите , които ги управляват никога няма да издържат , колкото железните ИКАРУСИ , да не говорим , че това , което се доставя тук е долна проба на производство с огромни комисионни за герберунгелите ...

10

Жалко, но факт

преди 3 години

Хубаво че ми рекламират нови автобуси и нови начини за таксуване, но да помислят как да увеличат събираемостта. КОГА най-после ще започнат да правят както е по цяла европа - качваш се от първата врата и се таксуваш.

9

браво

преди 3 години

Иризар-чето е много яко, културна работа- жалко че испанците нямат достатъчно голям завод и капацитетът им е много ограничен

8

Аз

преди 3 години

Такива като зеления трамвай все още се движи в Лисабон Португалия бил история и си ги карат по някой лини.

7

123

преди 3 години

Ей, тоя Икарус го познавам! Това е 204, пикал съм на колелото!

6

До 5

преди 3 години

Наборе,те всичко знаят днешните ,,философи"-тинейджъри от Гугъл поколението.Малко са истинските ,любопитни млади хора на които можеш да разкажеш нещо и те да се заинтересуват и да те те разберат.!

5

До1

преди 3 години

Явно си много малък за да напишеш тази глупост.Като бяхле колкото теб през 50те години ,на завоя на Веслец/към Дондуков/ чакахме старите трамваи 3 или 4 които имаха врати със стъпало от двете страни и се мятахме на стъпалото със затворената врата и се возехме до спирката на Дондуков!А по време на мач трамваите бяха накачулени отвън с гроздове от народ!Съчленени автобуси нямаше въобще и по Пенчо Славейков когато имаше сняг се хлащахме отзад на 72 и се пързаляхме с гумени ботуши !Ех дечурлига!!

4

62828

преди 3 години

Нали все още няма метло станция в Студентския град, за какъв градски пътнически превоз ми говорите!

3

Анонимен

преди 3 години

Пуснете и малко кадри от вътре, че да се нарадваме на "чистотата" и "красотата".Ако може да направите и реално возене с ромите, дето не дупчат билетчета, както и наглите контрольори.Аз градски транспорт не ползвам, независимо, че имам безплатна карта от работодателя - в София той или е бърз, или е удобен, но много рядко и двете. За вечерно / нощно време да не говорим.

2

Анонимен

преди 3 години

Техниката се развива, това е ясно, но тогавашните маршрути на градския транспорт са много по-добре замислени от сегашните. В нормалните държави освен на метро се залага и на трамваи, само в София се закриват трамвайни линии.

1

Анонимен

преди 3 години

Имам усещането, че част от превозните средства са от основаването на градския транспорт