15

Anonimen

преди 3 години

До Анонимен 13Друго си е когато комплексиран неграмотен селянин, ти обяснава какво еставало в София преди 120 години. По - добре ни осветли твоето село с колкодруги села е свързано и по какъв начин.

14

Невен

преди 3 години

Съгласен със събиращия минуси 10. Каквото не е договорено, отдавна е трябвало да спрат процедурите. От 9 месеца има Ковид, празен и губещ градски транспорт, така че едва ли е времето за нови инвестиции в компании от Полша, Чехия и Германия.

13

Анонимен

преди 3 години

Трамваите в София ....С пускането на трамваите в София през 1901 година, в България четири села се сдобиват с трамвай, нещо непознато другаде в световната история. Селата са в околностите на София: Красно село, Павлово, Княжево и Подуяне.

12

До 5

преди 3 години

Това е хубава новина за нормалните хора.А още по-хубава е за ненормалните. Давам макс. 3 месеца да ги съсипят и да заприличат на старите.

11

Чиновник

преди 3 години

До Анонимен 10Кои пари са твои бе, мyxльо непоръбен? Всички тролеи и автобуси се купуват с пари от ЕС по програма "Транспорт". Освен това, щом сега ги доставят, значи са поръчани през февруари или март. Като квартален лyзър, ти няма как да ги знаеш тези неща.

10

Анонимен

преди 3 години

Що за глупост, не са ли тази година на голяма загуба или понеже парите са наши да ги врътнат? Освен това в момента градския е празен.

9

asd

преди 3 години

БВП расте постоянно. "Унищожаваме" ми се струва тенденциозно пресилено.

8

vlady

преди 3 години

До АнонименКонцесиите на Карат-С изтекоха и вече не обслужват линии.

7

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен1Ами държат се с пътниците като мужици,защото в България има немалко русофили,а те са свикнали от Москве или Ленинград така да ги возят по руските тролеи.Даже преди 20 години и в София още имаше съветски тролеи Маз ли какви бяха едни квадратни, те тръгваха и спираха с такъв ряз,все едно нарочно бяха направени така,все едно няма реостат за плавно тръгване,само изщракваше някакъв шалтер и всички пътници се хващат по дръжките да не изпаднат от задния прозорец,на спиране същото в обратна

6

Тодор Живков

преди 3 години

А с българския завод за тролейбуси в град Панагюрище какво стана, защо унищожаваме българското производство?

5

Анонимен

преди 3 години

Това е хубава новина за нормалните хора.

4

Анонимен

преди 3 години

До АнонименПичко, десните управляваха София и по времето на икарусите.

3

Анонимен

преди 3 години

Бернските краставици на 40 г. за нови ли се броят *** Йорданке.....

2

Анонимен

преди 3 години

София става все по хубав град колкото и да вият червените. Жалко че въздуха е мръсен но имаме кофти късмет с местоположението. Сппмням си преди Икарусите и центъра колко беше свински с трамваите по Витоша.

1

Анонимен

преди 3 години

А кога ще изхвърлите гербероидната фирма Карат-С, чийто шофьори карат все едно возят картофи, държат се с пътниците като с мужици и подминават спирки , ако "на око" преценят, че няма хора за слизане и качване?