До този дето не разбира от самолети. Хей Смотльо ти изобщо служил ли си. Две години бях във Ввс, миг 21 от 58 година. Ти ли ще ми говориш за самолети бе *** такъв. Най големия завод за ремонт на вагони в Европа се намира в България в момента. Правят се колела и оси за цял свят. Синът ми работи в него. Ти си един комунистически ***
Всичко е добре, но не съвсем. Когато вали, вътре в машинното отделение на локомотива тече. Не знам колко струва ремонта, но явно е " мижай , да те лъжем" работата. Локомотива пристигна в България на 28.12.2020г. Днес се появи снимка в жп групите, на която ясно се вижда как тече вътре в локомотива, от дъждовете които валят от няколко дена.
Чехите и словаците са бели хора, запазиха заводите си. Казва тук един. Но не казва, че след демократичните промени в Чехословакия прехода направиха първите години демократични правителства, а у нас от първите седем- шест години управляваха червените кхмери и ошушкаха страната ни като марокански скакалци.
До Анонимен 11То така или иначе няма никой да се вози на БДЖ щото тия дето искат да се возят искат евтино.Евтина железница в Европа няма.
До AzХубави, хубави, колко да са хубави?Като за текезесари от 70-те години ставаха.Ама като за Европа?
Комунистите разчитаха на локомотивите от Живкововреме,като ги смятаха за вечни,съсипаха БДЖ като я вкараха в дългове и забележете никакни ремонти и подновяване на локомотивния парк,за да дойдат по-добри от тях и към днешно време да предприемат нещо смислено за да не убият или закрият локомотивното депо.С такива червени некадърници държавата не може да се управлява ,защото мързелуват и не мислят за работа ,а за кражби.
Имахме локомотиви при социализма,всичко ремонтирахме, дойде демокрацията. Правителства на социалистите извършиха прехода, крадяха като за последно,после оня със сините венци и той рушеше и крадеше и така 20 годинки и дойде Бойко, ремонтира 20 локомотиви не пипани 30-40 години, но тези червените кхмери и техните производни озверели от глад, ревнаха "мутра", "корупция" , застой. Не знам това не е ли гьонсуратлък?
Преди години г-жа Нинова ремонтира приходите на "Техноимпекс". Ремонтът се оказа сполучлив, тя стана олигарх, а фирмата така и не потегли от работилницата, за сметка на бедния народ. По-късно стана зам.министър и в уволниха за какво- КОРУПЦИЯ. Но тя е загрижена за управлението на държавата, надява се пак да ръководи,но като Министър-председател. Тогава никой няма да може да я уволни нали се сещате за какво. Президентът е много честен човек, ще мълчи като шаран за такава корупция. Нали са ортаци.
Шкода 44 е една не лоша серия. За чий ви трябва да я "обновявате". Работи си добре, не пипайте нищо.
дето *** ви ги даде на американския окупатор за 8 бръкми дето така и няма да ги видите, можеха да се купят локомотиви и вагони за цяла България заедно с основен ремонт на релситеобаче понеже сте много демократични за това западните гадове все ще ви прибират меда
Имахме си вагоно-ремонтни заводи, депа....всичко навремето! Ремонтираха се и вагони и локомотиви! Ако има любопитни за подробности къде и какво - може да се разходи до Горна Оряховица! На най-големия ж.п.възел в Северна България някой стар от тоталитарно време кадър пред пенсия ще му разкаже!
Първият изцяло обновен локомотив на БДЖ вече е на линия