До Анонимен 32Не е ясно дали Яковлев МС 21 ще влезе изобщо в серия и дали ПД 14 ще може да се разработи изобщо, като замяна на прототипите с P&W. Не е ясно и бъдещето на Иркутския авиостроителен, който е пред фалит поради липса на финансиране. Иначе проектът е по-добър от тези на Сухой, защото проектантите от фалиралата Яковлев имаха много по-голям опит в транспортното авиостроене.
Да не би да няма аварии и с Еърбъс,които са пълни с електроника.Там като откаже една система започват всички да отказват..
До Сата НАТОНе се изказвай неподготвен, моля те. Първо, Етиопските авиолинии съвсем не са low cost, те са с ранга на добрите европейски компании. Поддръжката при тях е на ниво.Второ, Боинг съзнателно са укрили информация за новото поведение на MCAS (и кой знае още какво), за да подлъжат регулаторите, че Max може да се управлява от пилоти без допълнително обучениеТрето, при последната катастрофа преди да ги спрат - Етиопската - пилотите са следвали инструкциите НА БОИНГ как да спрат MCAS
Да видим дали добре сме рззбрали , европейската компания Фолксваген бе глобена в САЩ да плати над 90 милиарга , заради шмекеруване със софтуера понижаващ данните за замърсяване, Боинг също са хванати да шмекеруват със софтуера , което води дирекнто до убиването на хора и са глобени 2,5 милиарда.Или по просто казано , може да е *** син , но си е наш *** син . Честито на Европа.
MC-21 сменя Боинг в Русия. МС-21 е с руски двигател, за разлика от досегашните руски самолети които позлваха други двигтели. САЩ вече наложиха санкции на всички руски компании които са свързани с производството на МС-21.
Каква е разликата? Ми има няма 40 години. Много несериозна статия. В която дори не се споменява, че РайънЕър са тези които ще пускат Мах, не знам дали вече не са го пуснали защото то покрай луницата с ковид не летят много много самолети. Иначе старите боинги са си добри самолети. Но всеки самолет е точно толкова добър, колкото наземната му поддръжка и пилотите му. Тук се обвиняват пилотите от третия свят, но в случая с мкас стана очевидно, че Боинг има вина поради което и бяха осъдени.
Научиха се на електроника и компютри и вече няма от старите пилоти.Карат ги като електронни игри и като забие програмата чао!
И после ше ми разправят,че бил най-сигурния транспорт с най-малко катастрофи.Това е статистика за онези,които не знаят,че самолетите са по-малко от колите.Ако летяха толкова самолети колкото коли се движат щеше на всяка минута да има катастрофа някъде по света.
А да, и процедурите се изпълняват през куп за грош, още повече сега в измислената пандемия, когато пилотите и не летят редовно и на сички им е писнало от сичко.
Общото е, че и трите случая са с нискотарифни авиокомпании от Третия свят, където нито подръжката е като хората, нито подготовката на пилотите е на ниво. 737 МАХ летя година и половина без проблеми, преди да попадне в ръцете на някакви недоучили пилоти аборигени от Индонезия и Етиопия да ги тазбият.
Как ще е времето днес? Ще валят Боинги. Еърбъси не се очакват да падат.Starliner-и не се очаква да се ползват. Следователно ако имате ракия под ръка. Сипете си, но само при положение, че жена ви не е македонка, понеже новичок и 5Г на корави българи носи силно главоболие.
По-голяма безмислица не бях виждал скоро. Това е като да сравнявате Ауди 80 модел 1980г и Ауди S8 модел 2018-та. Приликите са само в марката хахахах
Тежки времена за Boeing: Какви са разликите между самолетите 737-500 и 737 Max?