Целия град трябва да е 24 часа зона, както е във Виена и таксата трябва да е 100-200лв на месец, не на година. Щом имаш няколко стотин лева за лизинг и толкова за гориво ще имаш и за паркиране.
Мачкай простият и безхарактерен народ до последно, още може! Скъпите билети (които почти няма от къде да закупиш) в невероятно красивият градски транспорт и иновативните скреч карти за добре уредената инфраструктура на столична община за паркиране са прекрасен коледен бонус за стадото. Благодарим Ви, скъпи другари!
Платената зона не е решение за квартали с високо строителство, там живеят много хора и всички да имат стикери все тая, пак няма места, зоната става за центъра и квартали с по ниско строителство. Живея в зона, през деня тя е излишна защото места има, купона става вечер..., паркинги трябват, на приемлива цена..
Платените зони нарушиха баланса в паркирането - през нощта паркират хората живеещи в квартала, които сутрин тръгват на работа и освобождават паркоместата за идващите на работа в техния квартал, а вечерта става обратното. Платена зона би могло да има само в много ограничен периметър, а най-добре е изобщо да я няма. Това, което липсва в София са над 200 хиляди паркоместа в закрити паркинги, за да се освободят улиците и отпуши трафика. Платените зони само задълбочават проблема с паркирането.
По закон кмета е длъжен да осигури организация и ред в паркирането на цялата територия на общината, а Фандъкова не го прави и твърди, че ред има само там, където е платена зона. Разни *** й се хващат на въдицата и вместо да искат Фандъкова да си изпълни задълженията по закон, искат да плащат на мутрите.
Нямаш право да си купиш билет, а те имат право да те глобяват. Нямаш право и с кола да се придвижваш. Софийска им работа.
Изтеглете си безплатното мобилно приложение SoftPark за по-лесно паркиране в зоните от AppStore или GooglePlay. Спестява време и глоби!
"Зелената" зона за паркиране в София се разширява