С двигател, турен отпред като чувал с картофи, да вземаш завой е все едно Доли Партън да прави гимнастика!Електромоторът е съвършената машина, състояща се от 2 части - ротор и статор и само една движеща се част - ротор. Той се върти от силови полета и няма ***. Културният човек не ходи по нужда в бутилки, не кара без да спира до обезумяване и за разстояния над 500 км ползва самолет.
Двигателят с вътрешно горене е глух клон на еволюцията. Това е една изтормозена техника, работеща на принципа на множество взривове, която цял живот се опитва да се саморазруши и най-накрая успява.Прехвалените ви барутници са нищо повече от пушеща тенекия с кюнци отзад, изкопаеми брички с отходници (избушени гърнета), които вървят на сок от динозаври и отдавна им беше времето да ги пратят където им е мястото - при динозаврите.
И отново инвестициите са в южна България, северна е каточели забравена. Защо се прави така???
Като тръгнеш от Белгия, Холяндия и Западна Германия налятос към морето гледай на Люксембург бензиностанциите как са - половин километър опашка. И това е за пълнене на презрените фосилни грива до горе. Реалното пълнене и плащането отнема 5 минути. Хайде ескстраполирайте всички тези хора зареждащи електрокарите за по час два за да изминат още 300 измолени километра. Целта на грететата и подобните зелени талибани е хората да са закрепостени - до работат и обратно с ел перверзията.
Бре, брее зарядни станции за електромобилиА аз мислех, че си ги зареждат със зарядно от къщата.
Да не се пилеят обществени ресурси за зарядни станции. В такива да инвестират вериги бензиностанции, молове и големи търговски вериги. На техните паркинги може да има зарядни станции, също и в големите паркинги на метрото.
Не е ли малко грозно ,отново всичко в Южна България?Или само аз го забелязвам?От Съединението не е имало такова умишлено разделение.Не ви ли е срам,вас ,дето разпределяте парите за проектите?
До АнонименКолкото до екологията отдавна е известно, че като цяло електрическите автомобили замърсяват повече от дизеловите и бензиновите автомобили - от производството им до изваждането им от употреба.Така е.Ако въобще не включиш в сметката производството на ДВГ автомобилите . И ако после след закупуването му тоя димилник на дизел или на бензин въобще не го караш .... и ако не вземаш на предвид редовните петна от масло под всеки тараляшник над 10 годишен .... и неработещите катализатори ...
До АнонименЗа голфовете зарядни станции не трябват....Нямаш идея колко си прав . От 2 г. карам VW Golf GTE Hybrid . Супер работа ми върши. Хем има около 50 км. да си карам на ток в града , хем и резервоар бензин за около 600 км. Имам опция "зареждане" и за около 60 км на тази опция ми зарежда напълно батреията . В зарядна станция не съм стъпвал. И ВСЕКИ ден изминавам по 40-50 км само на ток . Иначе са ми дали кабел и мога дори и в обикновен контакт да заредя. 3 часа и е на 100%Golf RULZ.
В Северна България поне една зарядна станция има ли?Колкото до екологията отдавна е известно, че като цяло електрическите автомобили замърсяват повече от дизеловите и бензиновите автомобили - от производството им до изваждането им от употреба.
В Северна България поне една зарядна станция има ли?Локото доекологията отдавна е известно, че като цяло ел.автомобилите замърсяват повече от дизеловите и бензиновите автомобили - от производсодството им до изваждането им от употреба.
До АнонименПочва се оттам, да се финансираш сам. Най тежката беда е да те финансира някой. Мисли си само по тоя въпрос.
Нещо не излиза сметката.6 милиона лева на 123 прави 56000 лева за станция.Явно са некви зарядни с щепсел , които струват по 1000 лева,а ги пишат 56000 лева
123 зарядни станции за електромобили вече работят