Вместо да взема 10г. стара кола на 300000км за 15000лв. си взех на лизинг нова, три цилиндрова, с ресурс около 250000км. Дори да изкара 150000км, както ме убеждават, с карането ми в БГ ще ми стигне за 15години напред... Дай Боже, да изкарам до 65г., все ще подкарам някоя кола на хлапетата... Пък що да не си взема пак нова!
Психопрофила на застаряващия бг бачкатор е да си купи сънувания през комунизма и прехода немски автомобил. И после да тръгне по моргите за части, които майстора (роднина, приятел, негов човек) му е казал че "уеко са тлъгнали".
Всеки кара кола според джоба му. Не разбирам само хората, които се заробват с непосилни кредити за автомобили само за едното смешно реноме, но пък нали в БГ това е "много важно". Автомобила трябва да е такъв, че като отиде в сервиза да си покриеш ремонта с една въздишка за паричките, които ще оставиш, а не да получаваш сърдечен пристъп от сумите и да плачеш по цели нощи, чудейки се от къде ще го платиш.
Я да видим колко коли на старо ще има от "бюджетните SUV", дето са с еднолитрови трицилинрови двигатели. Проектирани са да изкарат средно 110х км и то с хубаво гориво, турбо компресорите им също...
...че подобна структура на покупки на автомобили на старо е много сигурно доказателство за вменяемостта на нацията ни....Жалки "мачкащи" лузъри, хвърчащи с 10+г луксозни возила по пътищата ни в опит да се пребият в някое крайпътно дърво, това сме ние, българите, според тези статистики...
Почти всички измислени шефчета на държавна хранилка, с ниските заплати, карат пасат осем, или девятка, като колата е регистрирана на името на бабата на жена им, по вуйчова линия.
Кои са най-популярните марки на старо в България за 2020 г.?