9

Анонимен

преди 3 години

Що бе кво стана с инфраструктурата дето ни се показва от прозереца я на джипа я на хрликоптер

8

Анонимен

преди 3 години

Над милион тира ли? Това са по 4 тира на минута за всяка минута от денонощието и така шест месеца. Защо не натоварят тировете на влака? Така и БДЖ ще живне.

7

Анонимен

преди 3 години

Чудя се кой плиткоумник пренасочи тирове по над 10 тона през искърското дефиле. Там при нормално време има завои на които не могат да се разминат а предствям си сега какво е.

6

Анонимен

преди 3 години

Лятото си бях в България. Пътят скоро го правиха и за коли беше сносен, с изключение на няколко завоя до Владо Тричков, където асфалта си беше заминал...Тази идея с отклоняването на трафика през дефилето е гениална!!!

5

пепи

преди 3 години

Ако ви направят ремонт като този на пътя Пловдив-Пазарджик....не се радвайте.От широк и удобен път,със здрава настилка ,сега има две асфалтирани тесни алеи, мантинела забита плътно до лентата,без джобове за отбиване и с поне 3-4 камери на КАТ.и ограничена скорост от 60 километра.

4

гъзо

преди 3 години

Дупкити ли гредати ве ниблогударници

3

Анонимен

преди 3 години

За толкова пари толкова.. в бг нищо не е направено като хората откакто станахме "демократична държава"

2

Паметлив

преди 3 години

От месеци пиша, до АПИ, ОПУ-софия. Сочех конкретни опаси места и участъци. От умрял писмо. Вече участъците са толкова много, че не е възможно да бъдат изредени. По около 1000 тира минават по този път всеки ден. По 1000 във всяка посока. Този път не е проектиран за такъв трафик. Отделно, като го пуснаха след "ремонта", станаха редица тежки ПТП, вкл. с "антибуса", в който до Своге загинаха 20 души. Той беше лъснат и напудрен, а парите - откраднати. Част от тях паркираха в "онова" нощно шкафче.

1

Да бе, да

преди 3 години

Що да не са два (2), че и повече.Колко му е във всяка посока по един ТИР-а да прелита на 15-на секунди...