15

Анонимен

преди 3 години

Трамвай No 6 се таряска вече 40 години и лупа , скърца и треска като консерва и без парно, ама билета е също 1.60 лв.... ЙорГанке, каня Те на екзотично Евровозене срещу 1.60 лв !

14

Русия

преди 3 години

На трийстата гудина суфийци буядиса на Тато автобусите.

13

Стар набор

преди 3 години

Май че колегите по-долу не осъзнават, че "Соларис" е ПОЛСКА ФИРМА, а не западна.Значи и в бивша соц.държава може да се проивеждат качествени продукти, които се изнасят и в Германия, в Италия, в Австрия. Така, че намесата на Икаруси или Камази не е много удачна. Който има иновативно мислене и навреме се е усетил да се преустрои, той успява. Много западни фирми залязаха, защото вече не са конкурентно способни.

12

Стар набор

преди 3 години

За тези които не знаят. Полската фирма "Соларис" е основана от Кристоф Олшевски още през 1994 г. , който е работил преди това 15 г. в "Неоплан" в Берлин. Възхищавам се на ентусиазма и предприемчивостта на поляците, далеч са пред нас. С постоянство, ум и търпение създават устойчив, стабилен бизнес. За 2014 България с 146 поръчки е най-големия клиент преди Чехия и Италия. Поляците много бързо се трансформираха от социалзма към действаща пазарна икономика. Има какво да се поучим.

11

До 9

преди 3 години

Те нашите русофили са от тези сбърканите дето всичко им е западно, децата им са на Запад, не са ходили в Русия, не им се ходи там ама всичко руско е супер за тях.

10

Анонимен

преди 3 години

Много добра новина, нооооооооооооо.................. Фандъкова ли е източникът на тази информация?

9

Анонимен

преди 3 години

В София отдавна се движат нови тролейбуси.Тези са поредната нова партида.По добре 40 годишен икарус, отколкото нов руски камаз.При толкова русофили комунисти в България, защо не си карате руски автомобили, а изчезнаха и лади и жугули и москвичи.Поне волги карайте. Нали руското е най хубавото

8

Анонимен

преди 3 години

Хвалим се, че апочнало производството на 30-те нови тролея за столицата София. Видими резултати.Да сравним тези резултати с постиженията на "безнадежндно изостаналата" Русия.През октомври 2020 г. само в град Москва по линиите на градския транспорт се движат над 450 електрически автобуси, произведени от руския КамАЗ, а до края на този месец КамАЗ ще достави на руската столица още 150 броя електрически автобуси.

7

Анонимен

преди 3 години

А ако някой е окрал батериите за да си направи електромобил или за да си ги занесе на вилата, като спре тока, ще ходите пеш.

6

Анонимен

преди 3 години

Тролеите са е най-евтиния и практичен начин за намаляване на вредните емисии.Също разходите на един тролеи за ток са по-малко сравнени с разходите на един автобус за нафта.

5

фен на румен радев

преди 3 години

Искаме си икарусите, не щем европейски автобуси, да живее чернобилската радиация, кражбите от ТКЗС - тата и романтичния режим на тока.

4

До 3

преди 3 години

Нормално, където е минал комунизма всичко се разбягва.

3

До 1

преди 3 години

То и хора не останаха.

2

Анонимен

преди 3 години

В Шумен ли ги произвеждат?

1

Анонимен

преди 3 години

Ей феновете на комунизма ще тъгуват сега. Няма ги Чавдарите, няма ги вече Икарусите, няма ги Москвичите, Ладите са на свършване, няма я червената петолъчка, няма го СССР, нищо не остана ей, само мъка за другарите