18

Този

преди 3 години

До 1.Колега нещо се бъркаш.Зимни гуми за камиони има и то отдавна.Просто не са задължителни.

17

Анонимен

преди 3 години

Чака камиона на Дунав мост 2- 8 часа и защото няма какво да прави си смвня гумите. Да се пързаля в БГ. Така ли?

16

Дядо ПОП

преди 3 години

До @15 така си е! Все шофьорите им виновни.......то при малко сняг с гребло не става ...Трябва да се пръска с фимикали,ама кяра ,кяра ще е по-малко.............

15

дядо Мраз

преди 3 години

Забранете ги тези тирове най накрая ! Само създават неприятности и разбиват пътищата. Качвайте ги на БДЖ товарни и готово.

14

Снежанка

преди 3 години

Значи, тирът си минава през цяла Европа, където пътищата са почистени, и изведнъж в тикволандия се оказва с неподходящи гуми и в неподходящи условия. За зимата в бг най-подходящи са гуми дюрекс с дълбок грайфер и аромат на тиква.

13

Анонимен

преди 3 години

турска работа срама нямате еййййй

12

Ле Нин

преди 3 години

Ами зашо пътят не е почистен? Не личи да е минавал снегорин, още повече, че снегът вече е спрял, ама на нашите пътни служби, все друг им е виновен. Дето се вика на крива ракета космоса и виновен.

11

Анонимен

преди 3 години

До Факт"Едно време в камионите носеха лопати, кирки, копачи, лостове и вериги за сняг... Нямам спомен за зимни и летни гуми. Все пак бях дете и не разбирах всичко."Има ситуации на пътя при които нищо от посочените по-горе инструменти не помага. Когато пътят е изчистен, не се кара с вериги. Но ако нямаш зимни гуми, имаш многократно по-дълъг спирачен път, което е предпоставка за катастрофи.

10

Анонимен

преди 3 години

Защо се пускат през границата превозни средства с неподходящи гуми? Нали като не успее да спре може да загинат български граждани! Това по никакъв начин не е редно!

9

Анонимен

преди 3 години

НЕ ЗНАЯТ ЛИ ВОДА4ИТЕ НА ТЕЖКИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА 4Е ТРЯБВА ДА ЛЕТЯТ КАТО НАВАЛИ СНЯГ !!!!!!!!!!! КОИ ЩЕ ТИ ПО4ИСТВА- ВАЖНО Е ПАРИ ДА СЕ КРАДАТ !!!!!!!!!!!!!

8

Факт

преди 3 години

Едно време в камионите носеха лопати, кирки, копачи, лостове и вериги за сняг... Нямам спомен за зимни и летни гуми. Все пак бях дете и не разбирах всичко.

7

do 5

преди 3 години

защото ей такива като теб после ревът, че по границата се проверяват и им накърняват човешките дадености !

6

глас от тъдява

преди 3 години

Решавам листовки за да си изкарам книжка за камион и на въпрос: "Каква е минималната дълбочина на шарката на гумите" , за моя изненада верният отговор е че няма такава , стига заводските надписи да са си на мястото. Проверих и в правилника и там същото пише, не знам как е за Бг.

5

Анонимен

преди 3 години

При мен няма сняг.

4

Анонимен

преди 3 години

Добре де, тези всичките са минавали граница... Защо не са проконтролирани още там. Провери му гумите и ако не са ок да отбива.. На това му се вика превенция. А не после 300 чакат един. Да закъса може всеки ама при тези камиони това е всяка зима и никой не си взима поука от държавната администрация.

3

Анонимен

преди 3 години

Като гледам снимката трябва да си луд та да си мислиш че при тоя снаг без да е изринат ще стигнеш дето си тръгнал.

2

Анонимен

преди 3 години

За тиквените пътища, трябват тиквени гуми, а не зимни, или летни. Първо се пълни на сикаджията чекмедженцето, а после се рине сняг, ако дотогава не се е стопил.

1

Анонимен

преди 3 години

За камионите няма такова нещо като летни и зимни гуми.Така също по закон има единствено минимална дълбочина на грайфера.Единствено при тежки зимни условия тежкотоварните камиони са длъжни да слагат вериги на задвижващите колела.А по принцип актове пишат и за *** броня