Караме трошки ,добри заглавие ,е не сме всеки в големия бизнес ,квото и да стане,виждате милиони много за така наречения бизнес ,а те сиромашките има автопаркове от много скъпи коли ,и отново ще се купят нови)подарък от герб за Коледа
Честата смяна на колите изобщо не щади природата. За да се произведе една кола се отделят много парникови газове.
Добре е кво? Като знам колко хора има които карат автомобили от края на 80-те и началото на 90-те погледнете по улиците кво става.18 годишна е направо чисто нова може и евро 2 да има ,ехее я вижте ако можете по регистрацийте колко десетки хиляди са опели голфове и пасати от 90-те хаха.18 год трошки,Тва е все едно да напишете 25 годишна бабичка.:)))
Карам 25- годишен "Сафран",хайде няма нужда да го сменям!От времето е когато се правеха качествени автомобили!Отдавна гъзарията не ми е приоритет!Някои като са решили да се правят на големи еколози,да стимулират и глобяват домакинствата отопляващи се с дърва,въглища,нафта и полиестерни продукти!
В Италия колата от лукс стана необходимост през 60-те години на миналия век, а в България десетина години по-късно - през 70-те. За да стане това по нормален начин, трябва работещи човек да може да си купи нова кола със заплатата си, както беше преди 1989 година. Оказа се, че при демокрацията това е невъзможно, но понеже всеки има нужда от кола, в крайна сметка се купува това, за което стигат парите - употребяван автомобил.
Ето ги бе..не ти ща ни москвичите ни ладите за които се чакаше се едно ракета си си поръчал а не второкачествен ***. Мога да ти кажа, че въобще не съжалявам за онази мизерия дето беше. Но сега е както си го направиш а не както каже партията та те да събират парите от народа и после да ги изнесат зад граница и децата им да учат на запад.
Цитат: Състоянието на автомобилния парк ни подрежда и на едно от първите места в класациите на ЕС за замърсяване на въздуха с фини прахови частици.*Фалшива новина. Това замърсяване го има в София, където средната възраст на автопарка е 11 години, има го и там, където има тецове на въглища. Всички знаят, че замърсяването с фини прахови частици е от отоплението и тецовете на въглища плщс още малко от неизмитите улици, но пак за колите говорят, коитто замърсяват с ФПЧ пренебрежимо малко.
Абе къде са тук либералите демократите и глобалистите дето врякаха колко лош бил соца ? Само че през соца бяхме всичките средна ръка хора и можехме да си купуваме ладите ,москвичите , и другите марки от соц лагера и то нови . .Имаше и пазари за втора ръка коли но там се водеше пазарлък и колите се купуваха на по ниски цени .Да ама ревяхме за демокрация ,а сега ще караме *** на ЕС и ще си кротуваме ,защото каквото си надробихме това и ще сърбаме сега.
Продаваш нивите,купуваш кола и след 5/10 години нито кола нито земя само един среден в г_за.
разбирачите тук как си го представят едновременно да сме признато най-бедните в Европа и да караме нови коли? Нещо на *** намирисва
не става въпрос какво може да си позволят един или двама в София, става въпрос за стандарта на масата, на това, което му викат средна класа. При нас такава не остана, за да може да има милиарди за господарите ни. Всичко друго е само лалане.
Ами за наличността ти в джоба никой няма да помисли а и не е длъжен. За това предполагам вече си голям и трябва сам да мислиш.
Пълен цирк са новите коли , идея си нямате колко идват да ги "оправяме" . Масово хората се отказват от сервиза към марката (гаранцията) защото не искат да дават за изчистване на грешки или диагностика 300-400 лв , жестоко се оливат в цените . Ауди А6 2016-та парче пластмасова *** под двигателя 1200лв ,куриозно е !!! Да не говорим че една 90-тарска машина ще надживее новите сглобявани от шоколадово яйце !!!!
Възрастта на автопарка е пряко зависима от доходите. При 5 до 10 пъти по-ниски доходи от германските, е нормално и автопарка ни да е няколко пъти по-стар от германския.
Само не разбрах, какво общо тук има плоския данък? Не разбирам от данъци би ли обяснил малко повече?
Караме трошки със средна възраст 18 г. Можем ли да намалим старите коли?