До пияница мистикНие си имаме червен министър-председател и изобщо не ни и трябва да сменяме учительницата! Така че по-спокойно! Ше получиш HERZINFARKT!
Другаре, не само власт, ами и кмет няма да имате вече никога. Не че е имало червен кмет на София някога де. Фъндата ще е вечна, вие ще си измирате лека - полека, а тя ще си е кмет, а вас ще ви погребват умрели със злоба в сърцето, че не сте доживели БСП/ДПС да дойде отново на власт, кмета да е червен, а Червената Армия да ви докара отново соца и селското подобие на бай Тошо
До Анонимен 81Бедните направо да си ходят на село откъдето се домъкнаха.Не може половин София да е пълна с берачи на портокали които лятото мизеруват по гръцко и Испания и като съберат 1000-2000 евро да идват София и да живеят по 10-15 човека в едностаен апартамент.Тая мангасария трябва да спре!!Марш на село!!
Стига глупости!!Само схеми за крадене.Тая се готви да векува на кметския стол.София се напълни с провонциалисти и именно те гладуват за тая селска гугутка.
До До 79За подизпълнителните фирми ли говориш? Ако е така както разправяш, защо фирмите не желаят да си плащат входната такса и се крият като мишки?
Защо нищо не се казма за бул.Сливница, КОЕТО Е ИЗХОДА НА СОФИЯ КЪМВ ЗАПАДНА ЕВРОПА. ТОВА Е КЛОАКАТА НА СОФИЯ, С КОЯТО СМЕ СЕ ОБЪРНАЛИ КЪМ ЕВРОПА...ЕЙ, ОБЩИНАРИ, НЕ МОЖЕ В ИЗТОЧНА ПОСОКА БУЛ.ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ ДА ИЗГЛЕЖДА ЕВРОПЕЙСКИ, А НА ЗАПАД КАТО В АФГАНИСТАН .....СЪБУДЕТЕ СЕ, НЕ ЗНАМ КАКВО ТРЯБВА ДА СЕ СЛУЧИ ЗА ДА СИ ОТВОРИТЕ ОЧИТЕ....
Аз предлагам всички, които взимат под 3 хиляди, да спрат да работят, няма смисъл и начин да се равняват по среднистите и де факто да ги мъкнат на гърбовете си. Да се оправят, оправните.
Данчето Фандъкова е първата от политическото явление Калинка. Тя беше посочена от дебелия Бойко Борисов за кмет след като той освободи поста за да стане премиер. Следващата значима калинка беше Цецка Цачева, последвана разбира се от мъжката калинка Плевнелиев. На Борисов модела Калинка му хареса и сега имаме калинки по всички нива в йерархията на властта. И така, на Данчето и се диктува по телефона какво ще прави и какво ще говори, а тя е просто безмозъчна кукла на конци.
София е пълна със селяни, които ни тровят. Да си ходят по селата, тук хем се гъчкаме, хем за никого не са от полза, а нивите им пустеят.
Дажене знаеш какво е средна класа и какво е средни по доходи. Казваш средна класа, а говориш за средни по доходи и разбира се не знаеш кои са средни по доходи. Със същия успех можеше да напишеш 5000, 10000 или 100000, вместо 3000.
С Евро 3 или по-нисък евростандарт са 8% от автомобилите в София, приблизително колкото са в големите градове на Западна Европа. Автомобил притежават 56% от домакинствата в София при 70-90% от домакинствата в Западна Европа. И последно, автомобилът не е лукс, а необходимост в Италия от 1950 година, а в България от 1976 година. Да се казва, че бедните не ътрябва да имат автомобил е диващина.
Средният софиянец е със заплата 3000лв.. Не ми плямпай глупости и не ми изреждат заплати на бензинджии и куриери. Те НЕ са средна класа. Средната класа в София взима 3-12к лв. и нагоре.
Не знам защо се отплеснахте за колите, а не за задръстванията в София, но няколко факта. Средният софиянец е със заплата 950 лева. Има много хора със заплати 700-900 лева, както и много със заплати над 10000 лева - шефове във фирми. Средната възраст на автомобилте в София е 11 години. Бензиновите и дизеловите автомобили замърсяват еднакво пренебрежимо малко с ФПЧ при Евро 5 и 6. Евро 5 е от 2009-2010 години. С Евро 4 (2005-2006) също замърсяват малко. С Евро 3 или по-нисък евростандарта са 8%
Ако меслите за екология, по добре си карайте стария автомобил. Ако някой мисли за глобална промяна, трябва да спре производството на автомобили изцяло с вътрешно горене и да се произвеждат само хибриди до навлизането на водорода. Това ще стане с новите поколения високотемпературни газови реактори.
Фандъкова да мине и да види какви езера и басейни са по всички кръстовища и пешеходни пътеки. Човек излиза от дома си и вече е подгизнал. Да ти имам града и проектите.....
Грешна ти е сметката,при това с много.Само каското за 1г на един нов автомобил струва колкото моята 15г. бензинова строшка (с катализатор).Данъка и гражданската вероятно също са по-дебели от шкембето ми.Да не говорим за цените на електрокарите,малко електрокарче с формата на кашон за има-няма 50хилки.Ами аз за 50 хилки ще си купя поне 10 автомобила и ще мога да ги сменям не през 2,а през 1 година (никакви разходи за сервизи), път ти си купи нов параход и го продай след 2г на 30-40% по-евтино.
Фандъкова посочи 10 стратегически обекта за София за следващите 5 години