32

DAWEDA

преди 3 години

зимата разхода се покачва и заради студения въздух. студения въздух е по-наситен с кислород и се харчи повече гориво, но и колата върви повече в сравнение с жегата

31

Анонимен

преди 3 години

Абе каквото и да разправят, през лятото Лагуната на дизел харчи 6,5 в града, а зимата 8,5 л.

30

анономен

преди 3 години

до 25 ПацоВлизай в час моля те!!!!

29

анономен

преди 3 години

Как можеш да икономисаш гориво!? Просто не си караш колата и си на 100 % печалба)))))))))))

28

хаха

преди 3 години

До АсдфгТвоя дизелак скоро може и да умре.При бензинов двигател, няма проблем да запалиш и тръгнеш ВЕДНАГА. Там горенето в цилиндрите се получава от искара от свещите.При дизела е различно. Там запалването става от нагнетяването на въздуха който влиза в цилиндрите. Когато се нагнети и въздуха се нагорещява, тогава се впръсква гориво през дюзите и се самозапалва. Затова е хубаво - дизеларката да я оставиш да работи поне 4-5 мин. преди да потеглиш. Говоря за по старите автомобили а те са много

27

Анонимен

преди 3 години

Най- икономичната кола е служебната кола.

26

Шейха

преди 3 години

Копаем нефтен кладенец, и сетне не на бърка колко харчи

25

Пацо

преди 3 години

Статия как да пестим гориво, статия как да пестим гуми. Не е ли по добре да напишете как да изкараш пари и да не ти пука. Колата ми е над 400кс, ич ми не дреме колко харчи а гуми за сигурност сменям на 2г. Хората отдавна са го казали икономията е мaйка на мизeрията. Като ще пестиш от гориво и гуми продавай таралясника и се мятай на градския. Бaх тъпитe статии.

24

Ямболски цървул

преди 3 години

Колкото и икономично да карам колата си в градски условия зимата,разходът ми се вдига с 1 литър в сравнение с лятото в града.Форд Фиеста 1000 куб.см 3 цилиндъра ,80 коня.6.8/100 зимата....5.7/100 лятото с включен климатик.Бензин

23

Анонимен

преди 3 години

Не правя реклама!!!Дачия (при нас е Рено) Дъстер, 4х4, дизел, пълен пакет.Там където съм зимата стига до минус 27 - сняг и лед. "Подгрявам" само докато изчистя снега (4-5 мин.). НО карам на зимен дизел и на хубаво масло. За гуми даже не говорим - без нормален зимен "грайфер" не можеш да излезеш от паркинга даже при 4х4!Рахода при 4х4 "качва" до 6-6,5 на 100.

22

Г.Т.

преди 3 години

... "зимните гуми, които имат по-високо съпротивление на търкаляне" ... отивам да си скъсам дипломите замашинен инженер!

21

Анонимен

преди 3 години

Нов автомобил който обикновено е и с по-леко масло не се подгрява на място, палиш и след 20-30 секунди потегляш, така загрява дори по-бързо (не бъркайте потегляш с форсираш като луд). В повечето бели държави е абсолютно забранено подгряването на място, сами се досетете защо.

20

Киро

преди 3 години

Ама ваще коли палят ли? В тоя студ?

19

Асдфг

преди 3 години

Дори да е полезно, сметнете колко време ще похарчите да чакате желязото да загрее. Едва ли ще го карате толкова дълго, че да ви направи проблем ако сменяте редовно маслото. Ако колата ви е по-ценна от живота, чакайте си.Малко хумор(реалност) - аз моят дизелак сутрин на студено го изръчквам на горе по баира за 5 сек 80км. Бързо загрява.

18

Анонимен

преди 3 години

Като шофирам само със служебната кола.

17

Анонимен

преди 3 години

Не съм чувал никога спор по отношение сутрешното подгряване на автомобила през зимата. Всички истински шофьори, които се грижат за коите си, го правят.

16

ХХХ

преди 3 години

Коня, каруцата и гаааз!

15

факт

преди 3 години

Миналата зима колата ми имаше тотално нисък разход на гориво,тъй като си стоя в гаража без да се кара.

14

Ямболски цървул

преди 3 години

Оставяйте колата пред блока,бягайте след таксито.Така нямате никакви разходи,даже сте на печалба.Аз така практикувам зимата.

13

Анонимен

преди 3 години

"Няма никакъв смисъл обаче да чакате това да стане, преди да сте потеглили. Това е само загуба на гориво."Загубата е по-голяма, ако директно се качиш на магистралта. Тръгваш със студена кола и първите 5-10 минути гледаш разход от рда на "25 на 100", ако ти е по-нова колата.