14

Стар

преди 3 години

В този спорт винаги е имало страхотни катастрофи ,за съжаление някога с фатален край.Стар съм,помня когато загина великият Джим Кларк,помня какво чудо беше оцеляването на Лауда,гибелта на ,,лудият" хубавец Жил Вилньов ,оцелелият Бергер, и т.н.и т.н до наши дни.Докато го има този спорт ще има и този риск,това е част от играта!!!.......

13

Анонимен

преди 3 години

Сена допълва Прибрах се в бокса разказах какво съм видял, споделих и с колегите, но се смеехме, защото явно сме били много скучни за някой хора и явно състезанията са ги приспивали.

12

Анонимен

преди 3 години

Журналисти и други пилоти казват, че Сена е плакал доста на погребението. В интервю Сена казва, че Елио няма вина за катастрофата, и че е убеден в това. И допълва, че малко преди инцидента той е правил тестове там, но е забелязал, че няма маршали, забелязал е само един които е дремел близо до пистата и казва ние рискуваме живота си, а тези които би трябвало да ни помогнат ако ни се случи нещо или ги няма, а ако са там и спят до пистата.

11

Анонимен

преди 3 години

Патрезе е трябвал да направи теста, но де Анджелис го моли като нов в екипа той да направи тестовете, Патрезе се съгласява. Тогава Брабам е собственост на Екълстоун. В 11:30 15 май 1986 г. де Анджелис се качва за последно в кола от Ф1 там е приятелката му Уте Кителбергер на която казва, че след 1 час ще обядват. 15 мин. по късно де Анделис катастрофира.На погребението отива и Айртон Сена, много уважаван от семейството на Елио. Който само седмица по-късно трябва да се състезава в предстоящото ГП

10

Анонимен

преди 3 години

1986 г. 15 май Елио де Анджелис катастрофа след като е паднало предно крило на неговия Brabam BT 55 проектиран от Гордън Мъри/теста е трябвал да направи Патрезе/, се удря и се запалва на частни тестове в ла кастелет. Всички маршали тогава са били с къси панталони и фланелки. От неговите колеги присъствали на тестовете там. Карат *** като негов приятел да направи нещо. А *** казва не мога, не мога. Де Анджелис се задушава от отровните газове и по-късно умира в болницата в Марсилия.

9

Анонимен

преди 3 години

Една яко печеливша лудост. Сатанински емоции, озъбена алчност.

8

Анонимен

преди 3 години

Една яко печеливша лудост. Сатанински емоции, озъбена алчност.

7

Курона

преди 3 години

Не са носили маски под чорапите под каските в купето на пистата. Ковид 19 отново развърза чувалите!

6

Анонимен

преди 3 години

До 2Ако питаш мен ти не знаеш, че много неща несъществуват :) Колкото до грожаааа слаб пилот , но наистина попадна в тежка катастрофа. Може да пали свещи че оцеля

5

Анонимен

преди 3 години

Доста скучен спорт, ама става за млопишльовци

4

формулясъл

преди 3 години

Този Грожан да даде курбан и ходжа бахрейнски да пее, че се спаси.И всяка година - на същата дата да дава.

3

Анонимен

преди 3 години

През 2014 г. журналисти питат Жан Алези за Ратценбергер и защо след катастрофата му на 30 април 94 г. не са се обединили пилотите и да настояват за сигурността. А той Алези казва ами Ратценбергер не беше никой него познавахме. А за Сена се твърди, че е настоявал да се обедините и да се борите за безопасността на пистите. Алези продължава, да така е, но никой не го послуша. След като и той си отиде на 1 май се замислихме сериозно, защото Сена беше нашият лидер.

2

русенец

преди 3 години

Това Формула 1 ли е? Не знаех, че все още съществува. Отдавна ми напомня на кеча в Хамериката, всичко е режисирано.:)

1

Умен българин

преди 3 години

Тоя Грожан е доказан некадърник! Съдбата му дава знак да се маха от Ф1. Да отиде да кара камион!