18

Д-р Исня

преди 3 години

Досега 2 пъти съм следвал тази логика и на лято винаги съм пълнил фреон. Бачка безотказно години, ако не го пипам зимата. Но моят автомобил сигурно е правен от О,лигофрени, а не от специалисти.

17

Ангел13

преди 3 години

Мога да кажа от личен опит че трябва да се пуска климатика няколко пъти през зимата. Примерно през месец-два веднъж. Но трябва да си избере малко по-топъл зимен ден и да е топъл двигателя. И го правя от 10 години вече. Ефектът е че ако не го пусна през зимата на лятото вече не е изтекъл и не работи. А иначе изкарва три-четири години без пълнене. Но става въпрос за коли с климатици а не климатроници.

16

хааха

преди 3 години

А отоплението през лятото трябва ли да си го пускаме?

15

Сюмдюк

преди 3 години

Моето е кадилак ескалейд нямам никъкъ проблем въпреки че колата ми е 10годишна така ,че възгеч от тука шушумигии!

14

Анонимен

преди 3 години

До 13 Рено Сценик 1997 да пускам ли климатика през зимата на кошничка? това е само климатик не климатроник все пак!

13

Някой

преди 3 години

До ДокЕ моят не е "дърт", дори напротив.... Но и аз съм в същото положение. Мога само да избера желаната от мен температура в купето, също и бързо сушене на стъклата. В същото меню са сложили и включването на потгряването на предното и задното стълко и огледалата. опресняване на въздуха в купето и порциите аромат от ароматизатора, но това няма отношение никакво към климатика.

12

Анонимен

преди 3 години

Тия работи с климатика за строго индивидуални за различните марки и модели, на някои автомобили като фолксвагените примерно климатикът е проектиран да изсушава въздуха през зимата, на други като Фиат примерно - не.

11

Док

преди 3 години

Според автора аз какво да правя като моя дърт автомобил отказва да си пусне компресора при температура под 18 градуса, а? Да одя да му бае ли, какво?

10

Някой

преди 3 години

Благодаря на сайта и на автора на статията. Смях се от сърце за разсънване тази сутрин. Желая на всички спорен и успешен ден с такова хубаво настроение като моето!

9

Позор

преди 3 години

Автора на статията е позор както за себе си, така за сайта, вероятно и за семейството си... Или е взел жълти стотинки, за да напише този пасквил или е невероятно, абсолютно и безпрецедентно глу*пав човек!

8

Анонимен

преди 3 години

Това все ендо чета някое списание за GSM-и от 2001-а, дето пишеха хора, които беше ясно, че не са и докосвали мобилен телефон.

7

Анонимен

преди 3 години

Смях климатик и климатроник кога е имало проблем досега на която кола съм имал мие било топло

6

Анонимен

преди 3 години

За какъв да си включвам климатика през зимата!?

5

наблюдаващотдалеч

преди 3 години

До русенецЕй градски, кефиш ме!

4

наблюдаващотдалеч

преди 3 години

Абсолютни глупости! Системата за охлаждане, има термосензор, който не позволява да се включи компресора при ниски температури. Може да натиснеш бутона и да светне лампата за включен климатик, но компресора няма да сработи. Стъклата се усошават от студения въздух отвън. Ако карате на позиция, вътрешна циркулация, стъклата ще са постоянно изпотени.

3

Анонимен

преди 3 години

аз РАЗПОТЯВАМ с пешкир

2

MaйMyнaтa

преди 3 години

Добре бе, ше го фкючвам тоя климатик и змазка, само да иам нафта нали... 00022

1

русенец

преди 3 години

Хладилният агент е газ и няма мазителни свойства. Компресорът се смазва от маслото в него. Добре е такива статии да се пишат от хора, които имат поне бегла представа за нещата.