41

БМВ е39 528i

преди 3 години

М52Б20 TÜ с чугунов блок,това няма трошене ,ако 150 кончета са малко,взимаш M52B28 TÜ 193 коня и си я караш докато стане милион. Ако много ти бъркат в джоба ,сменяш с М57Б30Д 218 КС или слагаш газ.Дачий Дъстъри по 100 коня джип ,то това не може да откине на магистрала ,та камо ли по пресечена местност. Хуидай и Киа по 80-120 кончета,старата баба Яга БМВ е39 ги изяжда направо. Вие да сте виждали 15 годишна румънска или южно коте иска кола на какво мяза? Немски 6-стак бензин или дизел е истината.

40

Анонимен

преди 3 години

Естествено че има стари машини. Ако нямаше, още щеше да си на парен двигател.

39

Анонимен

преди 3 години

Тези които са просрочили заложения им ресурс, както и тези, които не са поддържани по належащия ред.Модерните системи за проектиране, дават много точни резултати за параметъра жизнен цикъл на агрегатите и производителите много точно знаят какво предлагат. Надценените си продукти, продава с реклама, име и градски легенди за безсмъртни двигатели на еди кой си производител.няма стара машина, има не поддържана. Но понеже спират производство на части, променят се изискванията, излизат от употреба.

38

Анонимен

преди 3 години

Германският инженерен гений гордо е окупирал класацията за най-калпави и трошливи двигатели. Нито един японски мотор в тази класация.

37

Анонимен

преди 3 години

Японският двигател води по всички параграфи!

36

Анонимен

преди 3 години

То и на БМВ Е60 М5 моторът S 85 беше "Мотор на годината", нищо, че на 80 000 му се сменяха рутинно биелни лагери. 5 смени на масло и отваряш да правиш мотор, найс, а?

35

Анонимен

преди 3 години

За Ауди като за умрел - или хубаво, или нищо.Опела е 100 пъти по- кола от Ауди, особено за цената си.

34

Аладин с килимчето

преди 3 години

Истинските мъже карат само вълшебни летящи килимчета. Не се чупят, не ръждясват, е само от време на време трябва да се изтупа прахоляка. Ей го на, забих една принцеса с такова килимче. Голям кеф. Останете със здраве!

33

Анонимен

преди 3 години

само VAGинални извръщения то Аудито незнае сеат ли е шкода ли е казвам го като фен на Хонда но са пропуснали 2.5 TDI много сполучлив мотор :))) пълни кен.. фи

32

Хахахххххххххххх....

преди 3 години

...само като си спомня, че при появата си навремето еднолитровото недоразумение на Форд бе обявено за "двигател на годината" ;)Това говори много за истинската стойност на подобни класации, мисля!

31

Анонимен

преди 3 години

Има една разлика между колите правени през 90-те години и след 2000 година.През 90-те години производителите правеха коли с които да пробият и да изградят имеСега правят коли, които самите са консумативи. Ово е стандарт - купуваш и изхвърляш.Нали трябва да си пласират частите, а механиците и те искат хляб да ядат.

30

Анонимен

преди 3 години

Малки двигатели с висока компресия, леки алуминиеви сплави на блока и главата, тънки едноредови вериги, пластмасови компоненти по охладителната система. Общо взето двигатели като консуматив.

29

Веско

преди 3 години

До XXxВерно трябва да си голям шофер да превъртиш полуоска!

28

Анонимен

преди 3 години

Бах скептично настроен към Хондата но след 5 години каране на Акорд не мога да кажа лошо. Абе не се троши.

27

XXx

преди 3 години

Не са само моторите.На служебното ренде на баща ми - Меган 1.5ДЦИ 2018г му превъртя едната полуоска на 52хкм и се оказа, че е масов проблем.....бафти кенефЕте.

26

Анонимен

преди 3 години

Kaто дойде ред да му правите задното окачване, с многото щанги и тампончета и почнете да посовате на майка немското автомобилостроене, пак ще ви питам.Даже от чистачки са пестили - само една е.

25

Док

преди 3 години

Моят е същия W202 2.3 атмосферен бензин на 330хил км. Скоро му мерих компресия, стойностите са близки до фабричните.

24

Анонимен

преди 3 години

21г. МБ бензинов W202 на 288хил. км. Моторът работи като часовник и освен свещи, масло, ремък и водна помпа, които са консумативи, друго нищо не е пипано.

23

Се ля ни прости

преди 3 години

Повечето автомобили, произведени през последните 10-15 години, имат експлоатационен срок на двигателя приблизително колкото и гаранционния срок - 5 години или 100 000км, след това може да се "счупи" във всеки един момент.А цъpвyлът на каквато и кола да се качи, малка или голяма, скъпа или евтина, стара или нова, си остава цъpвyл и си личи отдалеч.

22

Анонимен

преди 3 години

До Веско панамератаНали не си въобразяваш, че Панамерата е Порше?!911 Турбо, GT-3, това са Поршета.