11

Анонимен

преди 3 години

Че кой оставя нова кола на улицата? Само в гараж и на паркинг с наблюдение. Може и да не се мие много, ако не е служебна. А новите коли се крадат елементарно вече, освен ако доверен техник не ви я модифицира леко. Фабричните защити не вършат работа за повечето коли.

10

У

преди 3 години

В нашият "зоопарк" наречен град, не е подходящо, даже да можеш да я купиш в брой. Веднага се почва драскане от злобари, обиждат те на бандит, почват ти броят стотинките, комшии почват да искат 100лв назаем.....после ходиш да я пастират от надраното и я носиш за снимка при застрахователя. После се виждаш в чудо и ходиш до най-близкия платен паркинг или наемаш гараж. Горното вече е пробвано от много близък човек! Като мине 3-4год, вече е поносимо и на улицата и не дразни никого.

9

Анонимен

преди 3 години

Да се надяваме, че до 3 години ще поевтинеят, че да си купя, пак нова, живот и здраве.

8

Анонимен

преди 3 години

Аман всяка една ваша статия вече се отнася за тоя вирус. Спад в продажбата на автомобили вируса виновен, нещо някъде станало вируса трябва да е намесен. Оправете си статиите и почнете да пишете нормално и си оправете заглавията.

7

Анонимeн

преди 3 години

Мдаа, ами аз мислих да отскоча до магазина да си купя два нови автомобила, ама магазина беше затворен, а пък сега когато ми е най удобно има коридор само за възрасни хора и има голяма опашка.

6

Анонимен

преди 3 години

Хора, пътища, автомобили... Пълен зоопарк

5

Анонимен

преди 3 години

Чудесна новина. Представяте ли си колко много кубически километра отпадъци са свалени от плещите на планетата по този начин... Производството на този вреден продукт трябва да бъде урегулирано по целия свят и трябва да се въведат сериозни ограничения за притежанието на личен автомобил!

4

Анонимен

преди 3 години

Средностатистическия бг ***-вец, може да няма пари за нищо друго, но за кола, цигари, пиене и hell пари ще намери :)

3

Анонимен

преди 3 години

Живи да ги ожслиш автопроизводителите и търговците

2

Ужас

преди 3 години

И на фона на това, една Октавия с нормален мотор и екстри отива на 50 000лв! Не говоря за 1л мотор! Отделно няма никакви, повтарям никакви данъчни облекчения или привилегии, за физически лица, закупило нов автомобил. 20к нови коли, повече от половината служебни, означава, че тази година не повече от 7-8к физически клиенти са си купили нова кола. Крайно и обидно малко за цяла държава. Не се знае и колко са реекспорт, та реалните клиенти може и по-малко да са.

1

Анонимен

преди 3 години

Дам, особено българите, които преди това масово купуваха нови автомобили и след около 5 години ги сменяха, сега не могат да си го позволят. Като гледам по пътищата, почти няма автомобили на по 15-20 години, само новички караме. И сега тази криза, лошо.