32

Анонимен

преди 3 години

Първо пишете сумите в български лева, а не в евро и второ идеята е стара, но нямаме велоалеи за подобно придвижване.

31

Gost

преди 3 години

Цената на час е ВИСОКА (МНОГО ВИСОКА). В нормална европейска държава с мнооого по високи доходи.Ireland Dublin :The annual card costs ?25 per year, and enables you to use the bikes on an unlimited basis all year round.

30

Реалист

преди 3 години

В София велосипедите трябва да се забранят. Само децата трябва да може да ги карат в парковете.

29

Анонимен

преди 3 години

Цената не е високаааа, заплатите ви са нискиии!!! Спрете да мрънкате за цените и си вижте за кого и за колко работите...

28

Анонимен

преди 3 години

Ако цяла София е свърза с велоалеи, да ги ползвам, ама така като трябва да излизам на улицата при убийците - не благодаря.

27

Така е ..

преди 3 години

За 1.60 лв. на час по добре се качи на обществен транспорт.Хем по безопасно , хем няма да въртиш ***.

26

fake Зоро

преди 3 години

Абе ***, не всички се возим на тротинетки по цял ден а мама и тате са калинки и дават на жендърчето си жобни от нашите данъци. Някои хора работим, зареждаме магазини, пренасяме обекти и прочее. Даже като си поръчваш пици онлайн от миризливия си офис пак някой ти я носи - и не ми обяснявах как се носят 15 пици с тротинетка. Ще забраняваш на майка си. Бягай на село пък си карай тротинетката колкото искаш.

25

Тъкмо

преди 3 години

Бедните деца ще се научат да карат. Но предполагам трябва да си пъхнеш кредитната карта в слота, за да разблокирот колелото.

24

Текерлек

преди 3 години

Да ви плюя на решенията общински. Осигурете местата за каране и създайте условия. Велоалеите не струват. Само жалки и нещастни опити за направата им. Карам и колело и кола. Правите по същият начин като с паркирането. Да, има терени и пари за паркинги, обаче е по-добре да си събирате глоби от паркирали в тревните площи. За чий бре Община. Защо? Едни пари за едни хора. Ремонт на ремонта... И още, и още примери. Да ви С...РА на решенията.

23

Анонимен

преди 3 години

Ще ги карат само в безплатния половин час и фирмата ще фалира

22

The real Зоро

преди 3 години

Много взеха да ми копират името. Явно доста работа свърших.Сега, това не е лошо. Но трябва центъра на София да се затвори за автомобили. Широкия център имам предвид, но може да се почне с по-тесен, където са забележителностите. Колите са тумора на съвременния свят. Наистина си представете какво е да няма коли.Това е абсолютен рай. Уверявам ви, че в бъдеще в градовете няма да се допускат автомобили. Колела, тротинетки е абсолютно достатъчно за придвижване. Въздухът кристален като на планина.

21

Не става

преди 3 години

В София няма никакви условия за велосипеди. Няма никакви нормални велоалеи. По улиците има много много трафик, всеки втори кара като изтърван от лудницата. Въздухът пък е един от най мръсните в ЕС. Когато е мокро навсякъде е кал и мизерия, когато е сухо навсякъде прахоляци.Колоездачите са принудени да карат по по дълги заобиколни маршрути през кварталите където е по безопасно, а в централните части често трябва да карат по тротоарите и в пешеходните зони в парковете.

20

Значи

преди 3 години

Направо съм антифен на статуквото, обаче в случая твърде много се недоволства.Изгражда се еквивалент на екологичен градски транспорт с 400 места на цената на билета за 1,14 млн. евро, което съпоставено с едно място в новите електрически автобуси излиза поне четири пъти по-евтино. Отделен е въпроса защо една бройка е почти 5600 лева. Вярно е, че цената включва стоянки и поддръжка, но би могло за същата сума да са 600 бройки поне.

19

АА

преди 3 години

А защо общината не помисли къде ще се карат тези велосипеди! По тротоара рискуваш глоба, по булеварда рискуваш здравето. Къде са велоалеите?

18

до 19

преди 3 години

Е защо никой да не ги ползва???. В центъра е лудост да се движиш с автомобил. А финалното ти изречение говори за масово увредена психика. Вечно някой усвоявал, тая болест съсипа обществото.

17

Ким Нгуен

преди 3 години

Цудесно, колело има, сига и куце ако има за вичеря радва се млого!

16

Гаранция че

преди 3 години

Почти никой няма да ги ползва. Може би само някой туристи ще ползват да направят една бърза обиколка по центъра. Но българите нищо на света не може да ги свали от колите. *** дори до кварталният магазин ходи с колата въпреки че е на 200 метра от блока.Малцината които искат да карат - ами те си имат собствени велосипеди и често има по 3-4 различни. За градско, за планинско, за зимата...Но както и да е. Важното е да се усвояват евро мангизите защото така или иначе са предвидени за нас

15

Бай Ганю

преди 3 години

Добра идея и дано се осъществи. Цената обаче както винаги и за всичко е висока. На автобусите, на метрото, на бензина , на наемите, синята зона , на цените в хранителните магазини... А заплатите абсурдно НИСКИ. В Европа където избягах преди години поради по-горе изброените причини цената на час за велосипед под наем е в пъти по-ниска съпоставена с доходите. Животът в България е доста скъп и труден от гледна точка на цени и заплати... и превърна хората в сърдити и вечно недоволни човечета

14

Джо

преди 3 години

Кон за кокошка пак, ем пари ем рекламни приходи. Поредната корупция нА гвеберската калинка от Самоков!

13

Анонимен

преди 3 години

Оферта си е, по-добре на студа с колело от колкто с корона в градския.