25

до 21

преди 3 години

Всяка банка има тарифи в сайта си от както се помня. Публично достъпни. Очеизвадно си тотално технически неграмотен, не знам какво се изказваш. Да обясним, като за теб- влизаш в сайта на всяка банка и виждаш таксите за всичко. Винаги е било така, винаги тези данни са публично достъпни за всеки. Не знам кой какво е принуждавал да изважда публично... То винаги е било така, драги.

24

БРАТИНЯТА

преди 3 години

Ехее брей цяла банда братлета от ИТ и програмисти на топло добре охранени работещи по банките СЕГА СКАЧАТ някой да не отвори ОЧИТЕ на ХОРАТА за безобразният грабеж на гърба на работещите обикновени хора.

23

до 21

преди 3 години

В редица банки таксата поддръжка на сметка върви с електронно банкиране. В *** плащам 3лв. на месец за поддръжка на разплащателна сметка и активно, и пасивно електронно банкиране. Както и СМС известия, мобилно приложение. Отделно имам и 2 кредитни карти, чиято годишна такса избивам само от кешбек, който ми е 500лв. годишно при 150лв. годишна такса сумарно на картите (златна Виса, златна Мастъркард). Факт, аз харча много и пътувам много. Не ти харесват банките- долу са ти казали за Револют.

22

до 21

преди 3 години

Спри да се излагаш, ставаш смешен вече! Не ти харесват таксите на банките, ето ти Револют и още 1000 платформи, като него. Там всичко струва НУЛА. БЕЗПЛАТНО Е. Айде марш сега да се ограмотиш!

21

Радосвет Бакширов

преди 3 години

Имам документи както и текстовете с тарифите с които НАСИЛА принудиха БАНКИТЕ да си обявят публично таксите. НЯМА БЕЗПЛАТЕН ОБЯД. БАНКИРАНЕТО СТРУВА ПАРИ както за физически лица така и за юридически !!! Интернет банкирането пробутват и мобилни приложения за телефончета които да си добавяш с програмни бъгове грешки и ъпдейти да товарят хората. ЛЪЖАТ хората само както и мобилните оператори.Странно какви хора има България така да скачат срещу истината?

20

до 16

преди 3 години

Майка ми, баща ми, тъща ми, тъст ми, леля ми, чичо ми, баба ми, дядо ми- всички това са хора над 70 пенсионери. До един имат електронно банкиране и си следят сметките.

19

Анонимен

преди 3 години

До Програмистщом мислиш, че таксата ти е нулато ти си кръгла нула

18

до 13

преди 3 години

Абсолютни глупости. Ама тотални. Интернет банкирането в моята банка е точно безплатно. Към поддръжката на сметката е. Относно личните данни и краденето на пари- още по-големи глупости. 85% от скимираните карти се скимират на банкомат, когато се теглят пари в брой. Колкото повече теглиш, толкова по-зле за теб. Затова- кредитна карта и харчиш пари, които не са твои. И да я скимират, няма кой да не ти върне парите. Моментално се връщат. Живееш доста назад. Нормално за клета България...

17

Анонимен

преди 3 години

До Радосвет БакшировМъъко мъъъъъъко.....Явно си виждал електронно банкиране само на картинка.

16

Анонимен

преди 3 години

pylna glupost.. 1/3 от населението поне са пенсионери и те със сигурност не ползват мобилно банкиране .... аа верно едва ли са били анкетирани...

15

Анонимен

преди 3 години

Да не сте интервюирали само тези, дето имат смартфони? Щото поне допреди една година 30% от населението все още нямаше достъп до интернет.

14

Програмист

преди 3 години

До Радосвет Бакширов 13Това са тотални глупости. Ползвам интернет банкиране от 15 години и повече - таксата е нула. Очевидно еволюцията те е пропуснала, и си останал на ниво неандерталец. Или заживейте в 21ви век или си отивайте!

13

Радосвет Бакширов

преди 3 години

БАНКИТЕ ВИ КРАДАТ С ОЩЕ ТАКСИ ЗА интернет банкиране. Плащате и за Интернета и за Банките и за Мобилните оператори. Следят ви, освен това сте уязвими за кражби на лични данни и източване на парите ви през интернет. Трябва и за антивирусен софтуер да плащате с абонамент който частично пропуска вируси, за да ви убедят че редовно трябва да обновявате и плащате абонамент.

12

Зоро

преди 3 години

Тук някои се правят на интересни, но моите роднини всички имат ел. банкиране и даже на баба ми, която е на 96 г. съм и направил да може като седне на компютъра да си провери дали са и превели наемите и рентите. Майка ми е на 72 и ползва активно банкиране на смартфона си с м-токън на Пощенска банка.

11

до 10

преди 3 години

Доста глуповат коментар. Само да вметнем, че не ходенето до банка или да се реди по опашки в пощата за пенсия в тези времена може да спаси живота на възрастен човек. А ти си плямпай празните приказки. Не всеки възрастен живее в 1870-та. Има и нормални възрастни хора, които мислят хем да улеснят себе си, хем да се пазят, хем да не са тегло и на децата и внуците си. И, не, пари не струва да си мислещ. Не се плаща.

10

Сельо от паланка

преди 3 години

Баба ми е на 98 години и ползва електронно банкиране когато не пасе, много е доволна, а прапра дядо ми на 124 години постоянно банкира в мрежата и той е доволен да знаете!

9

ссс

преди 3 години

Новите банкомати на някой банки с функция да депозираш е много удобно. нонстоп 24 часа може да си заредиш (теглиш)по сметката на картата пари и от там електронно да пазариш и други неща да правиш. Това те освобождава от физическо чакане по клоновете куп документи и работното време на клоновете.Аз съм доволен от това. А мобилното банкиране го имам от както излезе в БГ.

8

Анонимен

преди 3 години

До банка ходя само, ако се налага да си взема новата кредитна или дебитна карта или да подпиша нещо за кредит. Гледам отдолу коментари за пенсионерите и онлайн банкирането- родителите ми са на 78 и 72. Пенсионери с онлайн банкиране, баща ми използва и Soft RSA Token за активно банкиране. Не познавам човек около себе си, който да няма онлайн банкиране. Даже дядо ми, бог да го прости, имаше на 90.

7

Анонимен

преди 3 години

То половината Българи нямат нет бе какво ел.банкиране ви гони!?Тези станаха като ПИК и Блиц!

6

Стойо

преди 3 години

4 от 500 българи е с мобилно банкиране