Ами като има химичен акумулатор, вероятността за запалване ще я има. Ако искат да я премахнат трябва механичен акумулатор, няма случай ръчен часовник да се е запалил.
Щото са скапани,самозапалват се, и т.н.японците ги монтират на своите подводници!!!!!!!!!!!!!!??????????????
Оххх Аман от богати българи нескапаняци. Не ме мисли. Докато може ще карам на нафта. А после на водород. Опа чакай. Той не е за такива като тебе. Колко си се издигнал в сектата на тесларите? Сигурно и айфон имаш. Айдиоти.
До Анонимен 7С тая конфигурация има точно 50 автомобила в България? Или е от чужбина? Сега, да не кажеш, че е с Нисан Лийф.
Щом сичко веке стаа на електрика,и най вече колите,ко дъ говорим ? Дъ са надяааме,че тука скоро няаа стане от бг-то сме деветата дупка на каваля.Бря докъде стигна свето.У наше селу още с талиги са возим ,те за батерии ми говорят.
Щом е електрокар, не ми го хвали!След като на БМВ не им се получават батериите и изтеглят коли от пазара, представям си какъв леш е при останалите кyчи марки.И да - електрокарите са пожароопасни и често се палят сами, без никаква видима външна причина, това означава "спонтанно запалване"И понеже на електрокарите всичко им е електрическо, включително и заключването на вратите, има много голяма опасност да останете вътре и да изгорите живи при катастрофа.
Имам познат пишман вика дето си взех такава кола след втората година батерията на която дават 480 км реално изминава 350 не знам след още 2години може и 200 км да падне и само градско тоя електрокар
Ще карат, колко да карат - по 200 250 км. После ще чакат часове за зарядно и после час докато се зареди. Гениална технология. Вече е решено.
Литиевите батерии се палят, защото съдържат литий. А той, откакто свят светува, е известен с това, че се самозапалва.
Да до ду*а пед*лчето написало тая манипулативна статийка! Да го ду*ат и хейтърите на ел. колите! След 10 всички ще карат електрички, това вече е решено!
Защо продължават да се запалват литиевите батерии?