18

У

преди 3 години

Моята класация я води Опел Астра Ф-бензиновите с моноинжектор, обаче вече са към класа на ветераните, а доста са и на дупки от ръждата. Да не забравяме, че оригиналната книжка за технически преглед има 12 страници. Навемето дъщерята и зетя имаха и цяла година я карали със навит найлон-стреч фолио на карето. после ми я дадоха и сложих маншон - 20лв. Имаха само някакви болежки с делкото и дотам! Обаче и Голф 2/3 си беше яка!

17

Анонимен

преди 3 години

Имах Октавия, дизел, купена байбек на две години. От над 20 коли, които съм имал - по-голем отпaдък от тая шкода нямаше! Никога повече шкода!

16

Анонимен

преди 3 години

Новата кола. Точка. Няма значение кой модел

15

Нов внос

преди 3 години

Тойота Виц :)

14

ЛоШо

преди 3 години

Хахаха Шкода хахаВсичките ни служебни автомобили са Шкода Октавия. Първите 3г нямахме проблеми, но след това започнаха постоянно да влизат в сервиза.

13

Анонимен

преди 3 години

Половината от старие коли по света са Бенцове дизелаци.

12

Анонимен

преди 3 години

Мерцедес-123 е колата,ама вече не ги правят.Чичко араб като купи и 30 години нищо не пипа,само каране,още си ги карат!Затова немците казаха:''Повече такъв здрав автомобил няма да правим,защото забравят да си купят друг автомобил,а така ще фалираме!''От тогава ги правят да изкарат 5-6 години и започват проблемите.

11

Anonimen

преди 3 години

Mercedes w124 тези коли почти незнаят какво е сервиз

10

Мда

преди 3 години

Коя е надеждна се разбира след 10-тата година.А най-точно-след 15-тата.Тогава ненадеждните просто изчезват от пътищата.Само че тоя метод не върши работа ако ще купуваш нова или малко употребявана кола...

9

Анонимен

преди 3 години

това е пълна простотия, ми колко хора гарат Г класа и колко карат по-евтини авомобили? Ми нормално е по-малко да влизат в сервиза след като бройка са по-малко на пътя

8

Аз

преди 3 години

Ахахах шкоди, дачии...мечтата на ганята за нова кола, щото събрал 15 бона от заплати за 10 години...

7

;-)

преди 3 години

Абе друго си е дачията.

6

Inatut

преди 3 години

Шкода йети. За 130000 км и 6г. единственото голямо, което смених, освен масла, филтри и накладки, беше климатик. Минаваше навсякъде, а на сняг беше бетон.

5

пияница мистик

преди 3 години

Мазда 6 на 100 000 километра нула проблеми и дефекти

4

Анонимен

преди 3 години

Най надеждите коли за момента са японските! Хонда, Тойота, Мазда, Исузу!

3

Анонимен

преди 3 години

Нещо с Yeti доста са сбъркали! Много беше проблемна хем нова от магазина

2

Анонимен

преди 3 години

Мерцедес С-клас, от 2000та година.

1

MaйMyнaтa

преди 3 години

WVag в чешки вариант значи