Моята класация я води Опел Астра Ф-бензиновите с моноинжектор, обаче вече са към класа на ветераните, а доста са и на дупки от ръждата. Да не забравяме, че оригиналната книжка за технически преглед има 12 страници. Навемето дъщерята и зетя имаха и цяла година я карали със навит найлон-стреч фолио на карето. после ми я дадоха и сложих маншон - 20лв. Имаха само някакви болежки с делкото и дотам! Обаче и Голф 2/3 си беше яка!
Имах Октавия, дизел, купена байбек на две години. От над 20 коли, които съм имал - по-голем отпaдък от тая шкода нямаше! Никога повече шкода!
Хахаха Шкода хахаВсичките ни служебни автомобили са Шкода Октавия. Първите 3г нямахме проблеми, но след това започнаха постоянно да влизат в сервиза.
Мерцедес-123 е колата,ама вече не ги правят.Чичко араб като купи и 30 години нищо не пипа,само каране,още си ги карат!Затова немците казаха:''Повече такъв здрав автомобил няма да правим,защото забравят да си купят друг автомобил,а така ще фалираме!''От тогава ги правят да изкарат 5-6 години и започват проблемите.
Коя е надеждна се разбира след 10-тата година.А най-точно-след 15-тата.Тогава ненадеждните просто изчезват от пътищата.Само че тоя метод не върши работа ако ще купуваш нова или малко употребявана кола...
това е пълна простотия, ми колко хора гарат Г класа и колко карат по-евтини авомобили? Ми нормално е по-малко да влизат в сервиза след като бройка са по-малко на пътя
Ахахах шкоди, дачии...мечтата на ганята за нова кола, щото събрал 15 бона от заплати за 10 години...
Шкода йети. За 130000 км и 6г. единственото голямо, което смених, освен масла, филтри и накладки, беше климатик. Минаваше навсякъде, а на сняг беше бетон.
Кои са най-надеждните марки коли и модели?