9

пак .!.

преди 3 години

Например вместо 4 скъпи електромотора могат да сложат 4 бордюра :lol: Хаха смях, майтапя се, но ми хващате мисълта. Ако теглото е същото, би следвало резултата от теста да е много близък до реалния.

8

.!.

преди 3 години

Сега да не се правя на по-умен от инженерите, ама при един краш тест, автомобила изобщо не е нужно да е оборудван напълно. Тестват се пасивни и активни системи за сигурност, как реагира купето/скелета на колата и т.н. Няма нужда от климатик, навигация... дори скъпите елементи като двигател, скоростна кутия, диференциали могат да бъдат заменени с дъмита (бутафорни елементи, които отговарят само по тегло на истинските).

7

Анонимен

преди 3 години

Т.е. една кола струва 1.05 млн долара? Карайте си я!

6

факт

преди 3 години

Хърватите са католици, престъпници от класа, които са известни с много поръчкови убийства.

5

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 5Защото в Хърватия има и хора които работят, а не само да мрънкат по площадите и кометарите на новинарските сайтове. Говориш все едно RIMAC е държавна компания.

4

Анонимен

преди 3 години

Защо Хърватска има свой електромобил ,а бойколондия няма ?Нали е по малка икономика и е имало комуницъм ? И е по млад член на ЕС ? И що никой не пита боко тиквата ?

3

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 2Да бе, ама бше коял, която е можело да се продаде за толкова...

2

do 2

преди 3 години

на всичко отгоре краш тестовете не се правят с напълно окомплектован автомобил.

1

Анонимен

преди 3 години

Това е пазарната цена, а не цената на производство.