Неточна информация. Има едно общо изискване за дълбочината на грайфера, което важи за всички гуми, ако не бъркам 2 мм. Само за летните гуми през зимата се иска над 4 мм грайфер.
"Лятната гума под 10 градуса се втвърдява. Става твърда и не държи." обясни автомобилният състезател Димитър СтефановКоето е вярно, ако си Фитипалди. Ако караш спокойно и в ограниченията, без неразумни манерви лятната си държи прилично на 10 С."Задължително е да проверяваме антифриза. Не бива да го оставяме под минималните нива"Нормалните коли си имат датчик, който сам проверява вместо теб и ти светва при проблем.Ето за това не търсиш съвети от състезатели. Те са в един друг филм...
До Само ако знаехте 7Ами и южнокорейците ги следят. При това съвсем законно. Па къде са по икономически резултати, жизнен стандарт и сега справянето с коронавируса. Но това, че правят криминални записи на премиера на България не те притеснява? Какво като ме следят? Да му мислят тези с 9 сантиметровите, тези дето лъжат половинките си и криминално проявените. А, и Хр.Иванов когато ходи на тайни срещи с ББ или с кадри на СИК.
До Анонимен 14Нещо не ти е много вярна информацията. Но никой не няма право да ти пречи да злобееш. Това ще ти остане. Първоначално отидох при друг нейн голям конкурент. Но при второто посещение бесен напуснах преди да са ме обслужили. Та от 2010г. съм все при нея. Поддържа на ниво машини и обученен персонал. Не селски тарикати.
и я ке карам с моите *** а който го е страх да не кара ! пари за гуми нема а на работа требе да се ходи като няма рейс
До Анонимен 12Има обществен транспорт. До 45 години не разполагах с автомоби. Нито личен, нито служебен. Ползвах обществен транспорт с дете и жена. Жив съм, здрав съм. Когато вече можех да си позволя качествена нова кола, тогава си купих. И след изтичане на гаранцията е редовно на технически прегледи във фирмения сервиз. Спира до мен с 15-20 годишна М-класа. То пластините за износваен на дисковете на спирачките вият. Но кара М-класа. Премиум марка гуми повече от 5 сезона не. Ама поднесъл!
Богинята на лова и съсед на цецко ухото с чакрите и енергията, миналата година приключи със близо тридесет процента спад в продажбите на гуми. Дано тази година да е по-голям спада и мисирките да мирясат с лобистките статии.
До азПод 4 мм грайфер влезеш ли в мокър участък ставаш опасен не само за себе си, но и за околните. Защо трябва трябва да плащам с моя живот и автомобил, затова, че си кухо самонадеяно дърво? Гледах тестовете. И специалистите се питаха защо законодателя разрешава това.
Ако ползвате автомобила подобно на западните си колеги и въртите по 30-40 хил годишно за 2-3 години ще износвате по един комплект гуми, пък ако правите по 10хил км/год ще трябва да си направите сметката дали си струва да плащате хиляди в поддръжка всяка година, само за да кажете че имате автомобил
не се иска 4мм грайфер по закон - изисква се гума подходяща за зимни условия или лятна с 4мм грайфер. Тоест зимна с минимум 1.6мм грайфер ( тук вече го има по закон) или лятна с 4мм. Не заблуждавайте хората
Иска се 4 мм грайфер по закон... Няма значение каква е гумата, но зимната е 100% препоръчителна.
Карайте със всесезонни гуми. Идеални са за климата ни. Тия мантри със зимни/летни гуми ги заражете. Гумаджийте станаха страшни дерачи.
Ламбите да светят и гумаджийниците да работят, иначе - криза.И да си слагате коланите и маските, че наближава черен петък, Коледа и Нова година, а пари - нема.
Полицията започва да следи за зимни гуми и неизправни светлини