63

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен"Ако България беше по-добре от преди ..."Ех, колко хубаво беше с режим на тока ...

62

Анонимен

преди 3 години

До мочКакво значение има пазарът? При еднакъв брой пъдници Ту154 тежи 100 тона, а Боинг - само 60! Руснаците пак са напред!

61

Анонимен

преди 3 години

До летец-изпитателС какво двигателите "отзад" го правят по-сигурен?Има 2 случая с Ту154 когато пожар в средния двигател прекъсва управлението и самолетите катастрофират.

60

Още за незапознати

преди 3 години

воронежкият авиостроител ВАСО произвежда още и Ил112ВЗа съжаление и този модел не се произвежда все още - през 2019 има произведен само. 1 брой изпитателен самолет ( първи изпитателен полет 30 март 2019)!

59

Анонимен

преди 3 години

57, воронежският авиостроител "ВАСО" произвежда още и "Ил-112В".

58

Занезапознат по-долу

преди 3 години

Днес Русия строи няколко различни модели пътнически самолети един от които Ил 96-400 ........За съжаление досега няма построен нито един пътнически самолет Ил 96-400 !!!Воронежкия авиостроител ВАСО е произвел досега точно 0 бройки Ил 96-400 - пътническа версия и 6 бройки Ил 96-400Т -товарна версия !!!Иначе по-малкия Ил 96-300 - 21 броя от 1990 г. досега !

57

анонимен

преди 3 години

До летец-изпитателЗащото двигателя по средата е генератор за подържане на системите на самолета

56

Прав е !

преди 3 години

На смяна идват съвременни самолети - по-ефективни и икономични Airbus и Boeing !

55

Анонимен

преди 3 години

Пия "Столичная". За "Полтинник". Наздраве!

54

Анонимен

преди 3 години

"Днес, Русия не може да направи дори аналог на съветския "Ан""-----------------------------------------Изказването не е коректно. Днес Русия строи няколко различни модели пътнически самолети, един от които е "Ил 96-400". Произвежда го воронежският авиостроител "ВАСО".

53

моч

преди 3 години

До летец-изпитателЗащото за 31-32 години са произвели няма и 1 000 ( хиляда ) бройки , което говори много красноречиво само по себе си - кръга нула в сравнение с останалите световно производители !!!

52

Анонимен

преди 3 години

Велик самолет ! Един от символите на великата съветска авиация ! По този повод да изпием по една хубава руска водка ! Наздраве !

51

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 34Явно сте летяли с 300км/ч попътен вятър.

50

до българин

преди 3 години

Никой моите приятели и техните приятели и приятелите на техните приятели не изпитва носталгия по соца.------------Браво, бе!На теб и на приятелите ти!Ха, сега "тичкай" на БКП протеста пред Министерския съвет!-))))))С това високо "интелигентно" и "ерудирано" поколение като вашето, Бг е 100% в графата изчезваща държава!Дерзай, бе, момче!А, и последния от вас да не забрави да изключи осветлението!

49

летец-изпитател

преди 3 години

А защо никой не ще да каже, че е по-сигурен с 3 двигателя отзад в сравнения с 2 на крилата.

48

Анонимен

преди 3 години

До БългаринВземи се научи да пишеш правилно и без грешки, пък после обяснявай как никой от приятелите не изпитвал носталгия.Щото на вас, неграмотните, сега ви е добре, едно време само за чистене на улиците ви биваше.

47

Анонимен

преди 3 години

Когато западът направи смашина като Ка-52, или Ми-28H или амфибия като Бе-200 за гасене на пожари да дойдат да ми се обадят. Русия винаги е била водеща във високите технологии и поне 50 години пред запада.

46

Българин

преди 3 години

Днес при капитализма ние българите живеем добре и не изпитваме носталгия по соца, когато се живееше зле. Никой моите приятели и техните приятели и приятелите на техните приятели не изпитва носталгия по соца.

45

Винету

преди 3 години

СССР-то не е Русия, а Русия не е СССР-то!!!!!!!Днес, Русия не може да направи дори аналог на съветския "Ан", камо ли самолет - легенда, като Ту-154!И проблема не е в констукторските бюра или технологиите, а в прогнилия и корумпиран политически елит в Кремъл.

44

моч

преди 3 години

Толкова е хубав този самолет щото от първия му полет през 1968 година до края на века са произвели около 1000 бройки ( така пише в статията ). Тук няма повече какво да коментирам , ПАЗАРА се е произнесъл категорично - нулев интерес от световните авиопревозвачи , което идва да рече че стоката няма качества да пребори конкуренцията и не струва !!