6

До 4

преди 3 години

Забраната за продажба и/или внос на автомобили над някаква възраст навсякъде по света, където го направиха доведе до още по-голямо остаряване на автопарка. Съвсем ясно е защо е така.

5

До 3 Край

преди 3 години

В нормалните градове по света хората имат поне три пъти повече коли отколкото са в България, вкл. и София, а проблемът с паркирането го създаде общината.

4

Анонимен

преди 3 години

Автомобилите регистрирани извън София би трябвало да бъдат слагани на платен паркинг.Автомобили преди 2005-та трябва да ги забранят за продажба.

3

Край

преди 3 години

Популизъм се нарича това да позволиш в един град на има 2пъти повече коли отколокото могат да се паркират законно.София прави *** отски експеримент може ли в град от 1.5 млн. да има 1.5 млн. коли.В нормалните градове по света с таково население и градоустройство е СКЪПО да държиш кола. Не да я купиш -да я държиш в града.

2

Гошо

преди 3 години

До АнонименЗа общината е най-лесно да взима пари от зони, но нови инвестиции - никакви. И не си измисляй, че в зониите няма проблеми. В Лозенец масово се паркира по градинки за да се избегне зоната.

1

Анонимен

преди 3 години

Наглото паркиране е манталитет. Преустановява се лесно- в кварталите със Зона няма подобни изцепки. От 1-ноември-2020 ЦГМ започва акция в кварталите без зона, именно за подобни сeляндypи, паркирали в зелените площи и по тротоарите. Ние, гражданите, ще сигнализираме за всяко подобно своеволие. Няма къде да спреш, не ходиш с бракмата си да задръстваш града, *** ceлянинo!