8

Бай Дрифтю

преди 3 години

С летни гуми без грайфер през зимата си е майсторлък

7

.!.

преди 3 години

Монтирането на здрава гума върху увредена джанта ще доведе до нейното спадане и съответно всяка сутрин шофьорът ще трябва да я помпа. В крайна сметка, проблемът няма да се реши сам и ще се наложи посещение на сервиз.Колко сутрини лирическият герой трябва да помпа гумите на ръка преди да се усети и да иде в сервиз? Как ги мислите и съчинявате подобни истории? Изкуствен интелект ли обучавате в писане на статии?

6

За България

преди 3 години

не да нижни зимни гуми, а добри гуми!!!! Голяма мода с тея гуми и голяма заблуда

5

Че моем па

преди 3 години

Па язе моем да карам и по капли!

4

ууу

преди 3 години

Започнаха пак лобистките статии -- ковид, зимни гуми, грипна ваксина .... мразя ви, журналисти алчни, продажни .....

3

до 2

преди 3 години

А като се изпекат на гьон лятото, ко прайм? Следващата зима, някоя баба отлита при Свети Петър?

2

x

преди 3 години

Целогодишно карам със зимни гуми.

1

Анонимен

преди 3 години

Великите майстори и тесни гумаджийски специалисти, при смяна на гуми трябва да направят няколко неща. Да ти монтират гумите без да ги наранят, скъсат и одерат джантите. Да ги напомпят и балансират правилно. И накрая, да ги затегнат така че да не се развият в движение и да могат да се развиват когато се наложи сваляне. Едно от тези неща винаги не е както трябва, а при особено кадърни майстори, всяко едно е налице. Та затова хората гледат да си правят нещата сами и бягат от майстори, като дявол.