Монтирането на здрава гума върху увредена джанта ще доведе до нейното спадане и съответно всяка сутрин шофьорът ще трябва да я помпа. В крайна сметка, проблемът няма да се реши сам и ще се наложи посещение на сервиз.Колко сутрини лирическият герой трябва да помпа гумите на ръка преди да се усети и да иде в сервиз? Как ги мислите и съчинявате подобни истории? Изкуствен интелект ли обучавате в писане на статии?
Започнаха пак лобистките статии -- ковид, зимни гуми, грипна ваксина .... мразя ви, журналисти алчни, продажни .....
А като се изпекат на гьон лятото, ко прайм? Следващата зима, някоя баба отлита при Свети Петър?
Великите майстори и тесни гумаджийски специалисти, при смяна на гуми трябва да направят няколко неща. Да ти монтират гумите без да ги наранят, скъсат и одерат джантите. Да ги напомпят и балансират правилно. И накрая, да ги затегнат така че да не се развият в движение и да могат да се развиват когато се наложи сваляне. Едно от тези неща винаги не е както трябва, а при особено кадърни майстори, всяко едно е налице. Та затова хората гледат да си правят нещата сами и бягат от майстори, като дявол.
Какви грешки правим при сезонната смяна на гуми?