56

Гост

преди 3 години

За какво са ни? Нали е намаляло потреблението на градски транспорт? Спряха и трамвай 23 до центъра. Само пари ще раздават, а след това билета 2.00лв.

55

Анонимен

преди 3 години

София ще купува 15 трамвая на старо от Прага? Но на цена на нови.

54

Хахахахахахахахаха

преди 3 години

Те затова ни взеха в Европа, за да станем Сметището на ЕС - старите дизели от Германия и Австрия, старите трамваи от Чехия, боклyците на Италия, 40-годишното зеленясало месо от Ирландия...Де що има боклyци в Европа все у нас ще ги докарат!Отдавна е време да приключим с тоя ЕС!

53

Щирлиц

преди 3 години

Какво направихте със софийския трамваен завод?Сега можеше български мотриси да се движат из София,ама демонокрацията иска да ***.

52

Анонимен

преди 3 години

Трамвайте който се движат по линия 20 и 22 са абсолютен ужас ! Който се е возил с тях знае !

51

ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР

преди 3 години

Гешев - това е Сигнал за Корупция .Превод - това е Корупция .Доказателства - Двамата от ГЕРБ бяха в Прага на разноски на тяхното Трамвайно ДЕПО - Подкупени са с по 50 000 евро да купят стари таралясници на по 40 години по 100 000 лева всяко чудо на техниката от ВСВ .

50

Анонимен

преди 3 години

Няма проблем В Ротердам също вървят стари трамваи от Виена Много са симпатични

49

ФАНДЪШКА

преди 3 години

ти пак ли не си разбрала, за далаверата или пари нема - отидоха за изтребителите

48

ЗА 3 РЪКА ЕВРОПЕЙЦИ

преди 3 години

2 ръка трамваи са голяма радост. Обаче на ТИКВАТА банкнотите по 500 ЕВРО са новички, както и майбасите на мутрите. Апропо властта знае ли, че МАРГИНИТЕ сложиха ръка на целия Слънчев бряг. Или това беше целта като подгониха Ветко и приятели

47

еех

преди 3 години

"Соличната община обмисля" - соличната община въобще не мисли, нямат с какво. И ако премиера ни е особняк то общинарите са истинско бедствие. София от хубав град се превърна в палестински лагер, отчасти от пренаселване но основно от корупционите разрешения за строеж. Всяка свободна дупка от квадратни метри беше дарена на строителната мафия и резултата ще го усетим слеващите години като горчив, срамен и подтискащ опит.

46

Анонимен

преди 3 години

Естествено че ще купят втора ръка,а покрай сделката някой ще щипне от парите.

45

Я

преди 3 години

Трамваите стари-самолетите нови.А аз си купих нов Голф на старо.

44

Анонимен

преди 3 години

Комисионните ще бъдат кто за нови

43

Анонимен

преди 3 години

Само преди няколко дни купихме два стари кораба за по 2 милиона лева всеки./на по 30 години/А сега ще ги ремонтираме за незнайно каква цена/само някои хора я знаят/.Е затова сме на това дередже.

42

Анонимен

преди 3 години

Купихме стари мотриси за метрото.Купуваме стари,ръждясали трамваи(например 22)после ги боядисваме и ги пробутваме на населението като почти нови.Внасяме бок..ка на Европа,за да тровим нашите деца.Правим некачествени магистрали ,за да се убиваме на тях.А покрай всичко това властта краде като за последно.Докога,бе?

41

недоволен

преди 3 години

До Анонимен: Не са написали, колко ще струва ремонта. От ремонти се крадне най-много. Ако се купуват стари, поне да са на най-много 15 години. тоест около 2005.

40

Анонимен

преди 3 години

Много разбирачи. Но този модел трамваи са железни. Нямат грешка. За нашата инфра са префектни. За тези пари ще е престъпление да не се вземат...

39

недоволен

преди 3 години

Супер новина сменяма 40 годишни транваи с 30 годишни! Баси как да не се възхити човек на гениалността на тези хора.

38

Анонимен

преди 3 години

По-добре втора ръка отколкото да стане както във Велико Търново , като се съсипаха тролейбусите и нямаше пари за нови, просто ги замениха с 30-годишни автобуси бълващи менделеевата таблица.

37

Сп???нс !?

преди 3 години

Все ми е на ума , че 96-та година Чехите са били милионери и са ги купили чисто нови.По ми се чини , че ща са им ги прибутали от ФРГ , и сега дойде нашия ред.