8

Анонимен

преди 3 години

Бог да прости жертвите! Как обаче е възможно да се набиеш в *** на тир при прав участък е наистина забележително.

7

Цвета Янева

преди 3 години

Искам да попитам редакцията на тази и на други медии, има ли конкретна причина да премълчавате темата за коланите в автобусите, при всяка следваща тежка катастрофа с жертви???

6

Боко тиквата

преди 3 години

Така е като на границата не се работи .Стават опашки с километри.Пътя не е предвиден за такъв трафик. Това се очакваше.

5

До 1

преди 3 години

При сняг са по-малко тежките катастрофи, защото не можеш да юркаш с висока скорост. Има доста изкривени тенекии, счупени фарове, но по-малко тежко пострадали хора. Но дъждът е опасен с хлъзгавите пътища и натискане на газта, а през лятото е хептен леле мале.

4

Анонимен

преди 3 години

Хубаво е че от догодина системите за авариино спиране ще са задължителни, лошото че автопарка в БГ, резултатите ще ги видим след 10+ години.

3

Анонимен

преди 3 години

Неделните водачи тръгнатли още от петък става страшно. Никакво излизане.

2

Как става това?

преди 3 години

Шофьорът на тира загинал, а го ударили отзад?

1

Анонимен

преди 3 години

Малко дъжд и се изпотрепаха? А при сняг е още по-хлъзгаво, да се знае!