23

Анонимен

преди 3 години

Нормалните хибриди са безмислени, по-добре дизел или някой както каза газ. Вижте обаче плъгин с безплатно зареждане на работа за града си е перфектен ако паднат цените, ако карате извънградско предимно или пак дизел или газ.

22

Tuz

преди 3 години

Вижте, хората не са ***, а пък специално по-богатите нации са и по-практични от нас. Гледам Мобиле.бг - хибриди (Lexus RX450) на всеки трети му е монтирана газова уредба, въпреки че е хибрид, при това най-висок клас. Питам се защо ли?

21

Ковача

преди 3 години

За мене този вид автомобили са инженерна недомислица. Реално вкарваш 2 агрегата на задвижване електромотори с батерии и отделно двигател с вътрешно горене. Значи нито електричка нито е с двигател накрая едно нищо. Никой не говори за поддръжката и усложнената технология в автомобила килограми в повече и така нататък. Напълно съм съгласен с колегата отдолу който спомена газовата уредба. За тия които не знаят при каране на газ не се отделят вредни газове няма излишни електромотори батерии и така на

20

Анонимен

преди 3 години

Новия приус на градско да успееш над 4л/100км си душманин...

19

Анонимен

преди 3 години

Абе, дизела му е майката

18

@@

преди 3 години

Колежка си купи Тойота Айрис хибрид.Разхода и е 7 бензин.На батерия работи до 2 Хил оборота, след това тече бензинеца.Оставям на вас сметките.

17

Засегнат

преди 3 години

Статията е единствено за автомобили плъг-ин хибриди PHEV.Дали поради незнание или тенденциозно авторката се опитва да вмени, че всички хибриди не са ефективни, ако не се зареждат в електрическата мрежа. Единствено плъгин хибридите се нуждаят от това. Съветвам авторката да направи няколко тест драйва на пълни хибриди, които се самозареждат и тогава да обобщава хибридите дали са ефективни или не. Новите хибриди на Toyota примерно са с много стряскащи икономии. Да покара и тогава да пише.

16

пресметлив

преди 3 години

С макс. 2 л. намален разход при най добри условия на хибрида и 30 х.лв. отгоре върху цената на аналогичен автомобил само с ДВГ разликата ще се изплати малко над 300 хилядния километър... Че то с газова сметката е наполовина с включена цена на нов автомобил + разход.

15

Рамбооо

преди 3 години

Собственик съм на Форд Фиеста 1.4 TDCI 2003г. По магистралата ми даде разход на гориво 3.8л. на 100 км. За какво ми е хибрид?????

14

dsdad

преди 3 години

Тоя що е паркирал на тротоара?

13

Уууу

преди 3 години

Позната кара служебна хибридна Тойота. В града 6-7л/100, но на извънградско стига до 12л/100. Странно ми се стори но явно това моторче и идва "слабичко". А старичките моноинжектири също могат да са много пестеливи. Ако двигателят е в добро състояние и отлично центрован, гори по-малко от нова кола с турбо и същата кубатура. Има стари коли с разход 4-5-6л/100

12

Stoyanov

преди 3 години

До LosHoА останлите хибриди който не са плъгин как се зареждат ? През аспуха ли?

11

men

преди 3 години

Хибридите са 4 типа, като 3 от тях са плъг-ин. Т.е. могат да се зареждат от ел.мрежата. Хибридна кола ако се кара на ток няма как да отделя повече емисии, това я някаква пълна глупост. Естествено хибрида е само преходна технология. Като цяло колите са по тежки защото им трябват батерии и ел-мотори. Отделно на паралелният мисля че беше му трябват и два съединителя. Авто индустрията знае че това е преходна технология, в момента се борят две тохнологии. Ел. батерии или горивните клетки.

10

Анонимен

преди 3 години

На запад нещастникo, половината нямат собствено жилище, а останалите могат само да въздишат за къща с нормален двор.

9

LosHo

преди 3 години

Статията е погрешно преписана...*** не прави разлока между хибрид и плъгин хибрид.... Плъгин хибридите са бъдещето( поне в следващите 10-15г) В Западна Европа и САЩ само бедняците живеят в блокове. Там всеки си има къща, където през ноща си зарежда колата ( плъгин хибрид) Ако желае може и да е зареди на някой от стотиците станции за зареждане на елктромпбили. Практически много рядко плъгина използва бензин и то го прави най-вече при нужда от мощност, да смаже малко горивна система

8

ааа

преди 3 години

плъг ин хибрид има смисъл, ако си имаш гараж и ходиш с него на работа и караш 30-60км на ден. Така ти излиза супер евтино, караш само на ток, зареждаш през нощта. Аз карам колата 2-3 пъти месечно, всеки път по 400-500км. Даже електричка не съм сигурен дали има смисъл при такова каране.

7

Анонимен

преди 3 години

Reduce -> reuse -> recyclе. В БГ сме основно на момента с reuse и recycle. Няма лошо от екологична гледна точка да си ползваме 30 - 40 годишни коли. Лошо е, че явно още липсва информираност за предимствата на хибриди/плъгин хибриди и чисто електрически. В статията пишат за хибриди, а имат предвид плъгин. И двете съм имал и двете са супер като плъгин ако има къде да си я зареждаш е по яка. Не я купуваш ако нямаш къде да зареждашТрябва да си *** да я купиш и да се сетиш че нямаш чарджър

6

Анонимен

преди 3 години

Истината е проста, простите имат пари и купуват кво ли не. Ние умните караме старите мерцедеси на по 300 хил. км, а те не искат да се чупят въобще.

5

Пръцката

преди 3 години

аз карам хибрид, шофирам иПардя, хем бензин, хем съм газифицирал

4

Обявеният...

преди 3 години

..разход между 3 и 5 л/100 за повечето хибриди е непостижим. Огромна лъжа. Шараните лапат и са щастливи. Производителите на тези ментета - също, цените са Х 2 ;)