За последно електронно валидиране на карти в трамвай номер 5 работеше през 2019 г., май към есента. От около година "новите" апаратчета са на "тестов режим", каквото и да значи това. Оня ден пък трябваше да ударя едно коляно на автомата за билети в метрото, защото не ми пускаше билета. Автобуси без климатик, мръсотия, недосегаеми гратисчии от етноса, ватмани-селяни, нагли контрольори, механични перфоратори за билети в 21-ви век, нередовно разписание. Мъка и пародия е столичния градски.
В С. Америка (САЩ и Канада) използват думата тикет освен за билет и за полицейска глоба, главно при автотранспортно нарушение.
Видеото е противконституционно като наблюдение защото без съдебна заповед ще се следят гражданите от Фандъква. Тикет система за време ще доведе хората до фалит, защото има страшни задръствания, а и много са спирките и там се бавят много което не се отчита.
Гнусен е транспорта, както и не малка част от хората които пътуват там, днес минах с колелото през един подлез и отдолу шахти пълни с *** вода и фасовете им. Какво ревем политиците как били виновни, ами вижте първо себе си мол - липса на елементарна култура и възпитание не може да се компенсира.
само контрол но не лелки в пенсионна възраст младите не носят маски няматбилети колко години пиша да се забрани говоренето по телефона в гт транспортсвалят си маските да говорят и говорят високо разговорите са на просташ=ко нивои ние останалите сме принудени да слушаме прос=тотии на всичкото отгоре телефонитени облъчват както сърцето така и главата
До 12 - не си се объркал човече, дерзай. Този цирк, само в България го има. Наистина нищо не споменах за километричните им задръствания, всекидневните тапи на Орлов мост, Плиска и изобщо цялата Централна част на града. Но като се има предвид, че контрольор и те са всички агресивни ***, с боксьор ски наклонности, да ти извадят и последния лев от джоба, не ме учудва нищо.
В цяла Европа се пътува с един билет час и половина. Тука за всяко слизане и прекачване - нов билет. И тоя селянин, който не е успял да си изчисти диалекта, седнал да ми говори за тикети, микети и обмисляне.
Аз съм се замислил за уан уей тикет и да напусна завинаги.Не ме заслужават в тази държава....
Помня че преди години, тоест точно преди 20 години, защото през 2000 г. бях в Унгария за няколко дена, се впечатлих много, когато разбрах, че старите автобуси Икарус, които са унгарско производство се намират изложени в музеите.По улиците не видях такива.Буквално тази година ако не се лъжа, някъде лятото май прочетох новина за София, че "Старите автобуси Икарус отиват в музея!"Без повече коментари!
До Анонимен 1Като спомена Семинарията ме подсети за ужасяващия стържещ вой на "новата" зелена 12-ка по завоите. Или да ги изведат от експлоатация, или да си оправят релсите.
Някои хора (общината) не знаят как се превежда "тикет" и мислят, че тази дума значи нещо ново, различно, нечувано. Вижте само: "Билетът за столичния градски транспорт да важи за времетраене, а не за линия - това ще бъде възможно след въвеждането на новата тикет система."БИЛЕТ, ТИКЕТ...важното е да оправдаят поскъпване! Защото ако "тикетът" ;) се таксува по време, а не по разстояние, ще се плаща за стоене в задръстване!
Естествено, че ще е все по-модерен, нали и автобусите и трамваите втора ръка, за които явно са достойни софиянците, стават все по-модерни.
Това да не ти е такси? Билета като ти е валиден до 2:30 и ти се качиш в 2:25 и го маркираш, ти си редовен пътник ако ще да си в задръстване после един час.
Не е разстояние, а времетраене..Тоест като се качиш за 1 спирка и попаднеш в грозно задръстване, да се разминеш с 10 лв примерно....
Време беше. Интелигентните системи отчитат разстоянието и редно цената да е обвързана с този показател. Не може за 1,20 лв. (заредени 20 пътувания за 24 лв) да се возиш 17 км. или 1 км. с метрото.
Браво, транспорта доста се модернизира. Сега си спомням звука на Икаруса и шофера как сменяше скоростите нагоре към семинарията майко мила
Нова тикет система и видеонаблюдение - става ли по-модерен градският траспорт?