Един път пише между Оризово и Стара Загора, после между Белозем и Оризово, хайде да се разберете какво ще ремонтирате. Наредени са така: Белозем - Оризово - Стара Загора
пътя от Пазарджик до Пловдив-36 км,е строен от германците през 1939-та..Ремонтираха го едва преди месец,макар че изобщо не беше за ремонт...та така с "ремонтите" и най-вече с "УСВОЯВАНЕТО"..
Този път е олицетворение на идиотщината която цари в нашата страна.Значи в Европа пътните техници и хората които опрерират с тези машини могат да взима по 5-6 000 евра месечно да осигуряват качество и количество на материалите и да излизат на печалба. А ние плащаме същите пари за проектите обаче плащаме на 5 човека от малцинството с лопати 20 пъти по евтино заплатени и даже и от материали пестят ,че и гаранция не искат да дават.Това е лакомия в космически измерения.Тези са за чистене.
Значи от данъците се отделяха пари за поддръжка на пътища обаче понеже не стигат решиха да събират винетни такси като има над 4000 000 автомобила това са 400 000 000 годишно като не броим тежкотоварните и преминаващите.Всички нови пътища се строят по евро проекти.Е къде са тези пари господа? Така ли тези 400 000 000 годишно не стигат за ремонти ?
Сега без обществена поръчка за 3 месеца ще изсипят пари повече отколкото когато е построена и но сега няма да се строят големи съоръжения, мостове и детелини. Непрозрачното харчене през държавната фирма, целящо заобикаляне на обществените поръчки поражда основателни съмнения за корупционни схеми
С тази липса на основа и един метър асфалт да сложат пак същото.Така е като строят с пръст ,че по евтино и материала и разхода по превозването.Това се случва когато проектите са реализирани на принципа бране на череши тоест две в устата една в кофата.И защо не гласуват един закон като са такива тарикати гаранцията за пътя да е 20 години ?В крайна сметка това е път не е кашкавал.Какви са тези 3-5 години.Сладки са държавните парички но трябва и отговорност като предоставяш ''качество'' .
За п-щето на Доган - ТЕЦ Варна, много лесно разписаха 240 милиона, но за "лятна магистрала Тракия" чак сега се сетиха
До Стоян Г.И защо ви не си я ремонтирахте в рамките на гаранцията след като е строена *** вашето управление кое ви попречи?
До ilchi81Как кога, това е единствения участък направен от Царя и СС Момата. Но когато СС Момата е ходела на проверки, сигурно е седял във някой батко, и е подскачал нагоре и надолу, затова и пътя е нагънат..
Куче влачи, диря няма!!!Защо сутринта чух коментари, че цената за ремонта щяла да бъде по-висока от цената на самото построяване на магистралата???
До АнонименКомуняците, Костов и Царя какво ремонтираха и направиха. Помним БСПдирастите какви далавери и схеми въртяха аз на батко той на братко...
А хората, които загинаха по тези дупки Бог да ги прости.... Лично пред мен ремаркето на ТИР влезе в дупка на тази т.нар. магистрала и така се разклати, така се разлюля, че реших: "Край! Обърна се!" Е, не се обърна, но стоката вътре не знам на какво става. Отделно си обясних и как онези 2 ТИР-а се обърнаха и минаха през мантинелата и убиха хора. Доста хора. Да почиват в мир! Това е пълна подигравка. ЕС. 2020г. Демократизирана България.
До Пилето - а участъка Чирпан-Стара Загора кога е пуснат и колко години беше гаранцията? И в какво състояние е ?
Започва ремонт на АМ "Тракия" между Оризово и Стара Загора