Катаджийската логика е виновен е шофьора, винаги. Нормалната човешка логика преценява всички факти и в случая едва ли шофьора има вина. Не може шофьорът да очаква, че ремонтиралите пътя са си оставили ръцете и един бог знае как ще се държи возилото на този път. За съжаление човек трябва да го изпита на гърба си, за да схване, че не винаги шофьора е виновен., както си мислят повечето хора с промити от КАТ мозъци.
До така е..Водача е виновен,защото е прекият извършител,но другите са най-големите виновници,нали се сещаш,защо!?
Огромна част от катастрофите са заради лошите пътища, но май това ще остане единственият случая на обвинени заради състоянитео на пътя. На стадото му внушиха, че винаги шофьора е виновен и то блее ли блее - Бе-е-е-е шофьора е виновен, бе-е-е-е виновно е задкормилното устройство, бе-е-е-е. Тепърва ще се види дали ще има осъдени. Аз много се съмнявам, това все пак са кадри на мутрите.
В тази територия единствените протести, от които има смисъл, е за всяко подобно дело, всички пред съдебната зала, да чакаме решението. Явно никой на власт няма страх от закона, но от бой всеки има.
Виновните са много , но основния виновник е шофьора. Ако беше преценил дъжда и острия завой , нищо нямаше да се случи. От там минават хиляди коли и нищо.
Както винаги изгоряха бушоните и нищо за тогавашния министър Павлова и заместника й, тях евентуално може да ги привикат за свидетели.
Сега протестърите ще скочат в защита на обвиняемите с аргумента "защо обвиняват тези а не други". Със същия аргумент самоотвержено защитават подсъдимите си работодатели - Арабаджиеви, Диневи, Божков, Василев.
Бивши шефове на АПИ на съд за катастрофата край Своге