10

Анонимен

преди 3 години

баламосват ви бе, моста беше ремонтиран птеди 6/7 години, точно така наречените лагерни тела Проблема сега е една буферна връзка на външното платно която първо не е поръчана от Италия и второ ще отнеме демонтаж и монтаж 10 дни. Само че кой се хваща само за 10 дни. Друго е да цоцаш два месеца.

9

Анонимен

преди 3 години

поредна гербаджийска измама. Инсценираха уж един протест на жителитв на Аспарухово, 50 човека, ни ефин от квартала. Искали ремонт. И хоп Герб много обича варненци и ще отпусне едни милиони на наша фирмичка да ги усвои, да поизмаже моста. Понеже е преди избори ,като станат тапите при ремонта, ще кажат, Ама нсли вие го пожелахте.....

8

До 1

преди 3 години

И доста преди бай Тошо. Когато пускат жп надлеза на Змеево, проектантът е застанал под моста и е минала най-тежката композиция. Не мога да се сетя коя година е било, но влак там още не е паднал.

7

Анонимен

преди 3 години

DA SE RAZRUSCHI SIMVOLYT NA KOMUNIZMA KANALA DA SE MINAVA S LODKI EDNODRUVKI I SALOVE DEMOKRATICHNO E

6

Най-добре

преди 3 години

чакайте го да падне.Тогава експертизата ви ще е най-точна. Докато се туткате и умувате и това ще стане.

5

Анонимен

преди 3 години

Яко сте разтягали локуми в тази статия с тези изброени "ремонтни дейности", само и само да звучи все едно са свършили много работа по моста,което разбира се няма нищо общо с реалността.

4

Анонимен

преди 3 години

За какво се опитвате да лъжете хората,моста е достатъчно амортизиран.Но явно чакате да стане някоя авария.И тогава започва да се търси виновен,но никога не се намита.Схемата е отработена много пъти.

3

Джипката

преди 3 години

Видимите резултати на ГЕРБ. Сега като го санират за няколко десетки милиона.... В Италия за година цял мост построиха след като се срути, тук за 30 години едно нищо

2

Анонимен

преди 3 години

Toi Kubrat e goliam expert.

1

Анонимен

преди 3 години

Състоянието е все по-зле, всяко лято 45 тонните камиони с жито чакат на опашка да влязат в пристанището (върху горещия асфалт), след което, всяка зима настилката е на вълни и дупки. Отдолу под моста има купчини изхвръкнали пластмасови тасове. Очевидно от АПИ изчакват да се откърти цял сегмент от моста в час пик, да изпопадат 50 коли в морето и чак тогава да започнат сериозни ремонти.