10

У

преди 3 години

Никой не го е еня за акумулаторите, защото са добре усвоени като технология и при изправна кола изкарват малко над гаранционния срок. Тъй като някой изкарват много повече, производителите се научиха да им слагат "слабо" място, обикновено в утаителите където прави "мъртва" клетка след 5-6години. Скоро бракувах такъв каран 3г и после държан добре зареден, все едно е ползван още 2години и просто един ден -край!! С две думи планиран отказ, но пък са го направили перфектно.

9

Анонимен

преди 3 години

Производството на акумулатори е мръсно производство отровено с олово. Акумулаторите даже и най-марковите са произвеждат в страни като България за 800лв заплата във фабриката на братя Бобокови. После бош, варта слагат лепенките и дублират цената.

8

Анонимен

преди 3 години

Склонен съм да вярвам на статията . на моята кола изкара почти 8 години и то предимно градско ползване- работя на 10-15 минути, пазаря в супера на 10-15 минути говорим за 42Ач в малка дизелова кола. Един познат в бг сложи на бензинова 1,2л -93Ач и като го съсипа се оказа че с включени фарове едва зарежда на 12,8-13V и не е бил проблем акумулато, а ел.системата.

7

Жо

преди 3 години

До бай ПенчоПрав си, но само ако колата нощува в гараж или в двор.Ако е на улицата, трябва да демонтираш акумулатора, да го заредиш и после да го монтираш. Акумулатор от 100 Амп/ч. за дизел е доста тежък за носене. Представи си, че собственикът на колата е жена.

6

бай Пенчо

преди 3 години

до ЖоИма и друг начин за възстановяване заряда на укумулатора - със зарядно устройство .

5

Жо

преди 3 години

Зимно време, при стартиране на ДВГ се черпи повече от капацитета на акумулатора.Ако приемем капацитета за 100 процента и при стартиране изразходваме 10 % и включим консуматори- отопление, чистачки и др. алтернатора не успява да възстанови капацитета на акумулатора в рамките на 15 минутно пътуване до работата. След пет дни акумулатора вече ще е с изтощен. В такъв случай, трябва да предприемем пътуване от поне един час, без да гасим ДВГ за да възстановим акумулатора до 100 %.

4

Анонимен

преди 3 години

до 2ЪмБреаЖ скъсай си книжката

3

Анонимен

преди 3 години

...това да не ти е 1974г. та да сваляш акумулатор в студа :) Ти вероятно и водата не източваш?

2

Анонимен

преди 3 години

'Хроничното недозареждане в комбинация с дълбоките разреждания може да унищожи дори качествен акумулатор само за една зима.'Общи приказки.Аз карах миналата зима без да свалям моя и нямам проблеми.

1

Анонимен

преди 3 години

Най-честата причина за смърт на акумулатора е недозареждане. Демек ниско напрежение във веригата на автомобила - под 13,8-14.2V при запален двигател. Проблема не е в акумулатора а в алтернатора, който най-често просто е износен, и е добре поне да му се зачисти колектора и да се сменят четките (за по-старите модели).