135

От Провинцията

преди 3 години

България не е София. Това управляващите май не го разбират. Погледнете каква мизерия е в цяла Северна България, никой нищо не прави по въпроса. Защо ли... защото големите мангизи за европроекти и далавери са в Софето затова....

134

Метрото

преди 3 години

Дължината на линиите в софийското метро става колкото метрото в Будапеща.В Унгария започват да строят метрото през 1896 г.В София започват ефективно да строят метрото , когато комунистите си отиват от властта и не могат да крадат.

133

Нека

преди 3 години

*** протестъри да си протеститрат отгоре по кръстовищата , ние жителите на Европейска столица , ще се возим на нови влакчета в метрото. Ако дойде оня терорист Минчо да спира влака - директно в затвора.

132

Анонимен

преди 3 години

Браво за чудесната новина, още повече , че вече влакчетата са Сименс преградните обезопасителни стени Панасоник ... Колкото и да не им се иска на другарите се отдалечаваме от орбитата на мАсква.Вижда се какво се случва с прехваления Белград, който е галеничето на Москва.Имат проект за метро още през 1970 година, но вече 50 години си стоят само на проекта. Нямат нито един км метро,а ние вече 50 кмТака както беше и тук. От 1975 до 1990 комунистите уж строят метро а няма и един километър.

131

Софиянец

преди 3 години

Голяма радост, голямо чудо... За 30г. в тоя град нищо не е направено освен метрото и една трета от околовръстното. Всички квартални улици са в окаяно състояние, цели квартали на София като Манастирски ливади, Кръстова вада, Витоша и други няма ни една детска градина, училище или парк. Презастрояването е брутално, погледнете в Овча Купел и в Младост какво чудо е. Да не говорим за мърсотия, задръстени шахти, речните канали и др. и др. А за *** гета? Тях не ги коментираме нали?

130

!

преди 3 години

София е такава заради миграцията. Години е била по-малка от Пловдив и други градове.

129

Провинцията

преди 3 години

И аз съм ходил в София и много ми хареса всичко! Усмихнати и културни хора, санирани блокове, навсякъде градинки с цветя, боядисани бордюри, автомобили и автобуси-класа, всички от евро5 нагоре. Най ми хареса, че никой за никъде не бърза и не се бутат като нашите овце. Изобщо, столицата си Столица отвсякъде!

128

цяла

преди 3 години

България серадва на радосттана софиянци-отРусе до Петрич,от Видин до Странджа баир гората,от Бургас до Кюстендил водата.Бактъм бе.Кажете нещо и за другите-ноэви рейсове,нови булеварди,улици.

127

Анонимен

преди 3 години

На направеното никой не може да каже и копче, за жалост бързо забрявяме хъбавото, а помнин само лошите работи, затова живеем зле.

126

Анонимен

преди 3 години

Тази "новина" беше и миналата година. Надявам се, сте я преписали без грешки, или...?Да не би да са успели да източат водата от дъждовте по метро станциите или асансьоси и ескалатори ще работят отнякоя друга година?Май Тиквоний I Банкянски и Гафиня Фандък искат снимка!

125

Факт

преди 3 години

До 137Даже по времето на соца не премахнаха софийското жителство въведено по времето на цар Борис III, но дойдоха демократите на власт и набързо го премахнаха, за да се преместят в София.

124

До 137

преди 3 години

Това за софийското жителство го има от 1942 година с една наредба - Наредба за предотвратяване на жилищната криза в София. Член 1 от нея изрично казва: Забранява се заселването в гр. София и записването на нови софийски жители.

123

До 120

преди 3 години

Първо - не е гражданство, а се казваше жителство.И пак идваха от селата.Второ - селяните работеха за София и гледаха да се махнат от селата, след като бае ти Тошо взе да ги влачи по градовете да строят социализЪма. Дошъл роднината, що да не ида и аз.Честно, и аз смятах, че селяните са ни длъжни и сега не се гордея с това.И последно - ограничаване правото на свободно придвижване нарушава основно човешко право и ако много го искаш, бягай в Северна Корея.Нелегално, щото иначе няма да те пуснат.

122

Факт

преди 3 години

Пенсионерите от преди 1989 година са около 180 хиляди, а пенсионерите на демокрацията са почти 2 милиона, не го забравяйте. Сега пенсионери са и хора, които през 1989 са били на 30 и под 30 години.

121

ХАХХАХАА

преди 3 години

Радост за софиянци?! :DВсе едно чета в-к Работническо Дело брато :D жалка картинка...

120

Анонимен

преди 3 години

По добре късно отколкото никога, хората в цивилизования свят имат метро от края на 19 век, дори метрото в Будапеща е от 1898 година, ама това е в развитият свят, ние още се развиваме, за нас е снисходително простено

119

Анонимен

преди 3 години

Хъ. Дреме ми на мене за софиенците

118

Чук и Гек

преди 3 години

Чудесно! Сега Йоло Денев ще може да заключи и останалите булеварди! няма да пречи!

117

Steodin

преди 3 години

Браво! Много хубава новина. Ще го ползваме.

116

Анонимен

преди 3 години

Метрото, както всичко останало, си има плюсове и минуси. За хората, които живеят около третата линия, но на които метрото не върши работа, това метро ще им забави значително придвижването с градския транспорт, който ще бъде разреден заради метрото и с променен маршрут заради метрото, както се случи в другите квартали с метро.