13

......

преди 16 години

Причината за аварията е не добре почистената писта в Румънския град!!!

12

abo

преди 16 години

gadnqr4etooo,vijdam,4e suvsem ne si naqsno s ne6tata.6te ti obqsnq.vseki samolet si ima registraciq-onzi vuv varna e s reg.LZ-HBE, a tozi v Rumania-LZ-HBA,t.e. ne e edin i su6t samolet, a i samoletite ne sa 3,a 7.kato ne znae6 po-dobre mul4i

11

deteto

преди 16 години

ама кой нормален 4овек ще ползва нещо българско:-) това не е парвият инцидент с тази компания. "..Самолет на Хемус Еър е излязъл от пистата на летище - Варна снощи. Няма пострадали и нанесени материални щети.Самолетът е излязъл извън пътеката в 21,03 часа. Полетът е 977 и самолетът е летял от София за Бургас през летище - Варна. Причините за инцидента се изясняват.Още снощи пътниците са били превозени от Варна за Бургас с автобус. /БГНЕС/." представяте ли си да платите пари за самолет и да те превозват с рейс:-) ех родна картинка. ***.bg

10

moio

преди 16 години

Някои големи "специалисти" са се изказали. Особено този първия. Ама абсолютно никъде не е "уцелил"... Да отиде да търси "системата за сляпо кацане" на летище софия

9

:P

преди 16 години

kato bivsh slujitel na a/k Hemus air moga da vi posuvetvam da ne letite s tazi aviokompaniq, poradi prostata prichina che samoletite sa neizpravni! Kogato kupiha 2 Bae-ta, im podariha edin samolet za rezervni chasti, a te go opraviha i do den dneshen leti...

8

преди 16 години

Най-вероятно предният колесник не се е заключил и при допира с полосата се е прибрал. Много се съмнявам да се " счупил ".

7

преди 16 години

Когато се говори за самолети, няма модел "такива". Има BA B462. Във Варна беше инцидент при ролиране в дясно след кацане, заради намален спирачен ефект. Това тук е съвсем друго, просто не можеш да ги сравняваш. На всеки самолет се прави техническо обслужване преди и след всеки полет и пълен технически преглед след определени летателни часове или при смята на превозвача. С други думи дълбоко се съмнявам да не е направен прегледа поне при отдаването под наем. За да може да лети този самолет на Блу Еър до Рим, значи е бил щателно проверен. Има си цяла камара документи на ЕС по тая тема. Техници могат да ти разкажат повече за процедурите по поддръжката.

6

преди 16 години

А Хемус имат около 5-6 такива машини, чел съм го в бордовото им списание когато пътувах с такъв самолет до Берлин. Интересното е че тозим самолет има 4 реактивни двигатела, предвид тоя че е за малки разтояния. Добре че двигателите са останали във въздуха че иначе много лошо.

5

kolega

преди 16 години

Колега/ служител/ , а ти виждал ли си амортизиран болт на носов колесник. Аз сьм виждал.

4

служител

преди 16 години

Не е същия самолет. "Онзи" самолет с регистрация LZHBE снощи закара ЦСКА в 19,30 до Истанбул. Бях на работа и знам. Много странно, колесникът е много здраво конструиран, издържа на 50 пъти по-голямо натоварване, което в реални условия е невъзможно да се случи. Има две причини за аварията: 1. Неотваряне на колесника, за което се сигнализира в пилотската кабина, т. е. пилота няма да кацне ей така, има си начини затова... 2. Предмет на пистата, което вече коренно променя нещата, но затова вина има летището , а не авиокомпанията. Ама като ги знам мамалигарите как се мъчат да се изкарат по-големи европейци от нас, тоя път/за пръв път/ може да оперем пешкира без да сме виновни!

3

gadnqr4eto

преди 16 години

Ами ти колко такива самолета мислиш че имат Хемус Ер ?! (Ако не знаеш .... три са) Единият от които е зелен, а тоя тука доста добре се вижда че е същият който изпълняваше полета от софия до варна. Погледни снимките :)

2

Ivailo

преди 16 години

Откъде разбра, че това е ТОЧНО този самолет?

1

gadnqr4eto

преди 16 години

Хаха много странно съвпадение, предполагам всички помните, както точно тоя самолет аварира на летище Варна минали месец ?! Дали му е извършена качествена проверка на техническото състояние ?! Е.......ще разберем защото сега "аварията" не е в България, а навън ..... :)))