75

До Тина

преди 3 години

Тая магистрала я прави тройната коалиция. Станишко й ряза лентата

74

Тина

преди 3 години

Бате Бойко: "Аз, аз, аз! Аз какви магистрали ви построих на вас, плебеи неблагодарни! Какво, имало неравности по платното и не било качествено ли? Ми ще сложим ограничение от 90 и после ще ви праскаме глоби, много ясно! Какво, 5-6 души се утрепали ли? Е-е-е, ми кофти работа, много кофти...Айде, да не кажете, че съм безчовечен, ще го ремонтирам участъка! Е, с ваши пари, разбира се, на десеторна цена, ама какво, аз от шкафчето ли да си ги извадя!?"

73

Добре е

преди 3 години

Ама чакай малко. Как така?!?!?! Нали магистралата е нова и сума ти пари се наляха в нея? Сега след 2-3 години - 89 млн. за ремонт. Значи много млн. отидоха за да се направи, сега пък за ремонт 89 млн. И как ги изчислиха че са точно 89 млн. за ремонт? То с тия пари, нова магистрала ще се направят бре, тия милиони за нищо ги нямат... Ей, не са хиляти 89, не са 890 хиляди, не са 8,9 млн. а цели 89 милиона. Айсиктиир ве.....Който е правил магисталата, той сега да си плаща за ремонтите по нея.

72

Анонимен

преди 3 години

Съсела, Царя и Хидролога се нагушиха, сега ще плащаме. Къде е будната съвест Милиончева?

71

до 74

преди 3 години

От тия 89 милиона 40 процента са за тиквата , гарантирано от гробАбсолютно точно 20 % да ДДС10 % лихва за банката задължително е кредитирането плащането е накрая .10 % печалба на изпънителя.Прави точно 40 %.но мисля че има и 5% проектантски услуги и консултации.Така че стават 45 %

70

Анонимен

преди 3 години

4 милиона за пътни знаци за 54км?

69

Анонимен

преди 3 години

Колко ли години ще са им необходими за ремонта?Ако се вземе под внимания магистрала "Хемус" - поне 10 години! Там "ремонтите" на тунелите и виадуктите продължават по-дълго, отколкото самото им строителство!Гарантирано от тиквите!

68

Анонимен

преди 3 години

От тия 89 милиона 40 процента са за тиквата , гарантирано от гроб

67

Анонимен

преди 3 години

Етооо, тези пари чака Баце. Затова не иска да си ходи.

66

Д-р Исня

преди 3 години

Тройната бандитска коалиция си е гласувала закон, според който не могат да пипнат апашите оглавявали тогава разграбването (Хамстера, Мадридското влечуго и Турчина). Дефакто и да са извършили директен геноцид ( а не косвен както е в момента) пак не подлежат на преследване от закона. Банкянлията пък краде по малко по-деликатни схеми, които са все още видими за народа (течен асфалт по гумите на бедния народ, след което прах в белите му дробове да не лепне, кръпки, държавна абдикация и т.н)

65

от 69

преди 3 години

Но общо 89 милиона а не бюджет 9 милиона, линейния метър ти е 1,711 при широчина 23.5 квадратния метър си е 74.5 лева което не е лоша цена за ремонт е ясно че няма пари за качествен ремонт, но си е ремонт .

64

Анонимен

преди 3 години

До искам да прибирамОтдавна гонят мили ардите.

63

до Пижо

преди 3 години

"" 89 млн. лв. за ремонта, т.е. 80 млн. по джобовете и 9 млн. за "Тракия"""това прави 173 лева на линеен метър, широчината е 23 метра т.е за 7.20 стотинки на кваратен метър за ремонт, ако можеш да направиш за такава цена ремонт , не ти трябва подкрепата на Бойко , аз ще ни намеря много много частни поръчки.Даже от мен да мине нека да са 10 лева на квадрат.

62

ЪРШИН

преди 3 години

К.РАД.ЕТЕ КАТО ЗА СВЕТОВНО!!!

61

искам да прибирам

преди 3 години

порциите в Чекмеджета и то БЕЗНАКАЗАНО

60

малий тия крадци

преди 3 години

милионите за нищо ги немат - за 89 милиона цял съвременен град може да се посрои

59

Анонимен

преди 3 години

Тази отсечка няма основа.Сега ще фрезоват и асфалтират най вероятно.След има няма 2-3 г,старозагорските мутри пакще дебнат с радарите.

58

Анонимен

преди 3 години

За да направят и лявото платно на вълни.

57

Пижо

преди 3 години

89 млн. лв. за ремонта, т.е. 80 млн. по джобовете и 9 млн. за "Тракия"

56

4444

преди 3 години

До SHEFAАма цената е като за нова - и то в двете посоки. ха-ха